Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@22:17:25 GMT

واینالدوم: دیپای می‌تواند بهتر عمل کند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۴۹۹

واینالدوم: دیپای می‌تواند بهتر عمل کند

کاپیتان هلند در مورد ارتباط خود با خرید جدید بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جورجینیو واینالدوم با وجود عملکرد چشمگیر ممفیس دیپای در یورو ۲۰۲۰، از هم تیمی هلندی خود انتظار بیشتری دارد.

واینالدوم بعد از بازی روز دوشنبه مقابل مقدونیه شمالی که با برتری سه بر صفر نارنجی‌ها به پایان رسید، گفت: "ممفیس می‌داند که می‌تواند بهتر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممفیس خوب کار می‌کند. بعضی بازی‌ها برای او مانند بازی‌های دیگر خوب نبود، اما این ممفیس است. او ریسک‌های زیادی می‌کند و به همین دلیل بازیکن بزرگی است. به عنوان یک تیم باید از او حمایت کنیم تا حتی بهتر شود. بعضی اوقات اوضاع اشتباه پیش می‌رود، اما اغلب اوقات شرایط خوب است."

واینالدوم، که اخیراً لیورپول را برای پیوستن به پاری سن ژرمن ترک کرد تا به تیم فرانسوی منتقل شود، در ادامه توضیح داد که وی "ارتباط ویژه ای" با دیپای دارد که کاتالان‌ها او را به عنوان خرید جدید معرفی کرده‌اند. واینالدوم افزود: "ما با هم بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. ابتدا در PSV آیندهوون و سپس با تیم ملی، بنابراین ارتباط وجود دارد."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ممفیس دیپای تیم ملی فوتبال هلند ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، دکتر «جیمز مک دیویت»، پروفسور طب فیزیکی و توانبخشی و رئیس امور بالینی کالج پزشکی بیلور، گفت: «پیاده روی چیزی است که به راحتی می‌توانید آن را در سبک زندگی خود بگنجانید.»

مک دیویت افزود: «مشخص شده است که پیاده روی سلامت قلب را بهبود می بخشد و به سلامت روان کمک می‌کند. حتی می‌تواند با سفت کردن استخوان‌ها از پوکی استخوان جلوگیری کند.»

پیاده‌روی همچنین به عنوان یک نقطه ورود فوق‌العاده برای افرادی که به دنبال بهبود فعالیت بدنی هستند، عمل می‌کند، زیرا در مقایسه با دویدن، ساییدگی و پارگی کمتری روی مفاصل دارد.

مک دیویت گفت: «حتی برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند که حرکت را مختل می‌کند، پیاده روی یک گزینه ورزشی خوب است.»

با این حال، افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

مک دیویت گفت: «افرادی که کم تحرک بوده اند باید با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی مداوم در روز شروع کنند و سپس به تدریج این زمان را افزایش دهند.»

مک دیوایت توصیه می‌کند که با شدت کم برای مدت زمان طولانی پیاده روی کنید تا بیشترین استفاده را از پیاده روی داشته باشید، نه اینکه سعی در برقراری قدرت داشته باشید.

کد خبر 6081572

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم