Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین وانت پیکان با دوموتورسیکلت در خیابان شهید رجایی خبر داد و از مصدوم شدن دو راکب این موتورسیکلت‌ها در این تصادف گفت. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی عنوان کرد: ساعت ۱۶:۴۵ عصر روز گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید رجایی قبل از بزرگراه بعثت به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: وانت پیکان که در این محدوده مشغول تردد بوده به علت نقص فنی از ناحیه چرخ به شدت با دو موتورسیکلت برخورد کرده و راکبان آن‌ها را به زمین پرتاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۶ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید با وانت پیکان به زمین برخورد و مصدوم می‌شوند، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی انجام می‌گردد.   بیشتر بخوانید: تصادف شدید موتور با پراید
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راننده وانت به علت نقص فنی مقصر در این حادثه می‌باشد.
وی از رانندگان خواست قبل از حرکت نسبت به رفع نواقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث در شهر تهران نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت

کارن یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بعد از ظهر پنج شنبه یک خودرو سواری تیبا با موتورسیکلت در روستای ده سلطان آرادان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از داورآباد، آرادان، گرمسار و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشته است، افزود: شش نفر از مجروحان همگی باهم سوار این موتورسیکلت بودند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به دلیل شدت حادثه چند نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان معتمدی گرمسار انتقال یافتند، ابراز داشت: حادثه تا این لحظه فوتی گزارش داده نشده است.

یحیایی بابیان اینکه یک مصدوم از این هفت نفر با توجه به شرایط نسبتاً مناسب صورت سرپایی درمان شد، اضافه کرد: بقیه مصدومان تحت درمان قرار دارند.

کد خبر 6064391

دیگر خبرها

  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)