Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر سه شنبه در دیدار اعضای اتاق اصناف تبریز به مناسبت روز ملی اصناف، با اشاره به همکاری و تعامل خوب فعالان صنفی با دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اصناف و بازاریان تبریز، به صداقت، دیانت، پاکدستی، مروت و مردانگی مشهور هستند و در دوران شیوع کرونا هم از اقشار فعال در کمک‌رسانی به نیازمندان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام برآمده از آن، موجب خشم و ناراحتی استکبار جهانی شد، افزود: دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته، از هر روشی برای ضربه زدن به ملت انقلاب استفاده کرده‌اند، اما همواره با پاسخ قاطع ملت ایران مواجه شدند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عرصه جنگ اقتصادی همانند سال‌های دفاع مقدس و بلکه سخت‌تر از آن دوران است، افزود: بدون شک با استمرار همراهی و استقامت مردم و تلاش‌های مسئولان نظام برای کاهش فشارهای بین‌المللی، جمهوری اسلامی ایران از شرایط سخت فعلی هم با موفقیت عبور خواهد کرد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی عامل اصلی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در چند سال اخیر بوده است، گفت: باید لعن و نفرین‌ها را به سمت استکبار جهانی فرستاد که مسبب این تحریم‌هاست.

وی همچنین از حضور مردم استان در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد و گفت: به‌رغم تمامی مشکلات، مردم استان مشارکت خوبی در انتخابات داشتند و تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

کد خبر 5241831

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی اصناف تحریم اقتصادی ایران انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار استاندار قم با بیان اینکه ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال است گفت: باید مردم در امور اقتصادی احساس کنند جایگاه لازم را دارند و می‌توانند در کنار مسئولان نقش آفرین باشند.

وی افزود: ارتباط موثر و راهگشای بین مردم و مسئولین علاوه بر اینکه می‌تواند تحقق بخش شعار سال باشد، می‌تواند تمام نقشه‌های خصمانه دشمنان را نقش بر آب کند و نگذارد آنها در راه رسیدن به اهداف شومشان موفق شوند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: البته توطئه و مکر دشمنان ایران اسلامی تمامی ندارد و همیشه و در همه حال باید مراقب دسیسه‌های آنان بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: سال گذشته حضور گسترده، باشکوه و ارزشمند مردم قم در عرصه ملی انتخابات و ۲۲ بهمن و عرصه دینی و مذهبی جشن‌های نیمه شعبان، دشمنان را مایوس کرد و به آنها فهماند راه عزت و اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه حمایت ملت همچنان ادامه دارد.

وی گریزی هم به وقایع تلخ سال گذشته و فجایع انسانی علیه ملت مسلمان فلسطین زد و گفت: جای تاسف دارد که برخی کشور‌های عربی که منافقانه دم از اسلام می‌زنند، تامین کننده سوخت و انرژی مورد نیاز رژیم صهیونیستی شده اند.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به به سران برخی کشور‌های عربی حامی رژیم صهیونیستی گفت: رفتار ضد انسانی و حمایت‌های آنها از این رژیم غاصب کودک کش نشان می‌دهد آنها فقط در لفظ ادعای مسلمانی می‌کنند.

وی در آخر ابراز امیدواری کرد: شهر مقدس قم با برنامه ریزی دقیق و منظم مسئولان بتواند در سال جاری الگویی برای دیگر استان‌ها در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم شود.

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • روزه‌های بدون سحری و افطار در غزه/مسلمانان در این ماه گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان