Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود افشار دوست، کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در بازی روز گذشته در لیگ ملت های والیبال برابر فرانسه اظهار داشت: بازی با فرانسه بازی خوبی برای تیم ملی والیبال ایران نبود؛ نه از لحاظ نتیجه و نه از لحاظ کیفیت بازی، شرایط خوبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی جنگندگی همیشگی را نداشتند. هرچند در بعضی از مقاطع بازی پا به پای فرانسه پیش آمدند، اما چند اشتباه باعث شد تا فرانسوی‌ها سوار بر بازی شوند و اختلاف امتیاز خوبی با ملی پوشان ایجاد کنند. در زدن سرویس‌ها و دریافت‌ها مشکلات فاحشی داشتیم و در بزنگاه‌ها عملکرد خوبی از خودمان نشان ندادیم. در بازی با فرانسه، همه چیز در دست فرانسوی‌ها بود، روحیه بالایی داشتند و از توپ‌ها به خوبی استفاده کردند.

او افزود: در این بازی‌ها برای آلکنو، سرمربی تیم ملی بازی مطرح نیست و فقط در حال تست بازیکنان است تا بتواند ۱۲ نفر تیم ملی والیبال را برای مسابقات المپیک انتخاب کند. از همه مهم‌تر او در این بازی‌ها می‌خواهد نقاط ضعف تیم ملی را شناسایی کند تا این ضعف‌ها را برای المپیک توکیو بر طرف کند. جا به جایی پست در بازیکنان را رقم می‌زند و هر طور که مد نظرش است بازیکنان را تست می کند. روز گذشته هم دیدید که جای شریفی و حضرت پور را تغییر داد و شریفی را به جای لیبرو برای مقابله با فرانسه انتخاب کرد که این‌ها اندیشه‌های ادامه دار آلکنو را نشان می‌دهد.

افشار دوست با توجه به استفاده کردن آلکنو از یک ترکیب تقریبا مشخص گفت: تیم ملی والیبال کشورمان در چند بازی اخیر تقریبا با یک ترکیب مشخص وارد زمین شده است. می‌توان گفت که آلکنو حدود ۸۰ درصد تیم ملی را در ذهن خود ساخته و در حال تست موارد دیگر در بازیکنان تیم ملی است. هرچند این‌ها همه گفته‌های کارشناسی است و هیچکس از ذهن و تفکر آلکنو با خبر نیست. باید صبر و حوصله به خرج بدهیم تا این مسابقات تمام شود و ببینیم برنامه و شرایط تیم ملی والیبال کشورمان به چه شکل خواهد بود. بعد از برگشت هم که قطعا آلکنو برنامه‌های ویژه‌ای برای ملی پوشان خواهد داشت تا آن ها را به خوبی آماده رقابت‌های المپیک کند.

کارشناس والیبال کشورمان درباره بازی امروز مقابل لهستان عنوان کرد: لهستان با تمام قوا به لیگ ملت‌ها آمده است. هرچند سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در بعضی از بازی‌ها از نفرات مختلف استفاده کرده، اما این را باید قبول کنیم که لهستان یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است. در واقع به هر پستی که نگاه می‌کنیم، می بینم که جزء بهترین‌ها هستند. لهستان با هر ترکیبی بخواهد بازی کند، باز هم تیم سر سختی است و همیشه بازی ایران و لهستان کری خوانی‌های خاص خود و حساسیت زیادی دارد. هر ۲ تیم می خواهند هر طور که شده بازی را به نفع خودشان به پایان ببرند.

او ادامه داد: لهستان هم در بازی‌های مختلف نشان داده است که تیم غیر قابل نفوذی نیست و می‌توان این تیم را شکست داد. شرایط بازیکنان همیشه برابر لهستان فرق می‌کند و انگیزه بسیار زیادی برای رقابت با لهستانی‌ها دارند. همین امر باعث می‌شود همیشه برابر لهستان متفاوت‌تر بازی کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بتوانند فراتر از حد انتظار ظاهر شوند و نتیجه خوبی را مقابل لهستان کسب کنند. بازیکنان تیم ملی والیبال باید بدانند که برابر لهستان سرویس‌های ساده نباید بزنند؛ چرا که پاس‌ها اگر به خوبی به دست پاسور تیم ملی والیبال لهستان برسد، کار ما دشوار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

ایران - لهستان/ جدال بلند قامتان ایران با عقاب‌های مدعی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال کشورمان والیبال کشورمان بازیکنان تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم