Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایرنا از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی سه‌شنبه افزود: این یادمان به سفارش مدیریت فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند بعد از طی مراحل طراحی و چاپ در محل گلزار شهدای آبادان و در مقابل مزار مطهر شهدای منا نصب گردید.

وی افزود: این مراسم با حضور خادمین حرم امام هشتم شیعیان، اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدای منا در محل گلزار شهدای آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند اقدام مذکور را ادای احترام به شهدای این حادثه ناگوار دانست و اظهار داشت: در مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۴ جمعی از هموطنان عزیزمان که زائر بیت الله الحرام بودند در فاجعه جانسوز منا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که در این بین ۶ شهید با نام های فواد مشعلی، محمدسعید سعیدی زاده، امین باوی، حسن بیت غانم،  عبدالستار شنیور نصاری و حسین بغلانی از آبادان بودند.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند شهید آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند شهید آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند شهید آبادان سازمان منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

دانشجویان و مردم زنجان با حضور در گلزار شهدای این شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و مردم زنجان ضمن برگزاری تجمع در گلزار شهدای زنجان پیرامون حوادث اخیر در بیمارستان‌های غزه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

 

مهدی رسولی مداح اهل بیت، در تجمع مردمی دانشجویی در گلزار شهدا شهر زنجان گفت: مراقب باشید روایت فاتحانه از غزه به روایت دیگری مبدل نشود.

وی افزود: اسرائیل شیطان صفت برای اینکه خودش را حفظ کند، تلاش می‌کند بقیه را تحقیر کند.

 

وی ادامه داد: آتش کینه از این حرمله صفتان را در خود شعله ور نگه می‌داریم تا به زودی زود در آتش قهر ما بسوزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • فیلم/ یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی
  • یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش