Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:43:18 GMT

بازی «سایبر پانک ۲۰۷۷» سرانجام منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۱۰۵۹

بازی «سایبر پانک ۲۰۷۷» سرانجام منتشر شد

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روزنامه گاردین، بازی علمی- تخیلی و ماجراجویانه سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk ۲۰۷۷) با گذشت بیش از ۶ ماه از انتشار اولیه، به پلی استیشن استور بازگشت.

این بازی ویدئویی پرطرفدار اولین بار در دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر- دی ۹۹) روانه بازار شد اما پس از آن که بازیکنان از باگ‌های شدید و گیرکردن‌های مداوم بازی شکایت کردند، شرکت سونی در کمتر از یک هفته آن را از پلتفرم دیجیتال خود حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت چندملیتی همچنین به وجود مشکلات مکرر در بازی مذکور اذعان کرد و در توییتی نوشت: شرکت سونی در تلاش است رضایت مشتریانش را جلب کند. از این رو پول دریافتی از گیمرهایی که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را از پلی استیشن استور خریده‌اند، به طور کامل عودت داده خواهد شد.  

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) که توسعه دهنده سایبر پانک ۲۰۷۷ بود، چند هفته‌ پس از انتشار این بازی را به عذرخواهی از مشکلات فنی آن روی کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن اختصاص داد و قول انجام اصلاحات و بازبینی گسترده را داد. این اولین بار نبود که انتشار این بازی با چالش روبه‌رو می‌شد و به تاخیر می‌افتاد؛ در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E۳) سال ۲۰۱۹، ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) به عنوان تاریخ عرضه این بازی اعلام شد اما این تاریخ چندبار تغییر کرد و به دنبال آن گزارش‌هایی درباره تحمیل فشار کاری بر کارکنان این استودیو و اجباری شدن ۶ روز کار در هفته خبرساز شد.

با تمام این حواشی، در اولین هفته از انتشار بیش از ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ فروش رفت و نقدهای اولیه درباره آن هم مثبت بودند. در این نقدها داستان جالب و عمیق بازی و اتمسفر خوبی که بر دنیای آن حاکم بود، تحسین می‌شد.با این حال مشکلات فنی و گرافیکی ایجاد شده مسیر این بازی به سمت موفقیت بزرگی که پیش‌بینی شده بود را سد کرد. در کنفرانسی که به تازگی با موضوع گزارش مالی این استودیو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ برگزار شد، متولیان آن به آمار جدید فروش این بازی اشاره‌ای نکردند و تحلیلگران را به پیش‌بینی‌های منفی در این باره واداشتند.  

در حال حاضر کاربران پلی استیشن ۴ می‌توانند بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را از پلی استیشن استور دانلود کنند اما به‌روزرسانی رایگان آن برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای روزنامه گاردین بازی های ویدئویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای روزنامه گاردین بازی های ویدئویی بازی های رایانه ای روزنامه گاردین بازی های ویدئویی پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقـازاده پای میز محاکمه؛ انتشار تصاویر فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه

تاکنون ۱۰ آقازاده به دلیل ارتکاب جرایم مختلف پای میز محاکمه رفته اند.

آنگونه که فارس روایت کرده، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تاکنون ۱۰ آقازاده به دلیل ارتکاب جرایم مختلف پای میز محاکمه رفته اند که برای برخی از آنان احکام محکومیت صادر شده است.

دیگر خبرها

  • آقـازاده پای میز محاکمه؛ انتشار تصاویر فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه
  • سازمان ملل: بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شدند
  • فیلم| شترمرغ فراری و راننده‌های مبهوت
  • عکس| ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S۲۵ الترا
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • سبزترین بازی‌های المپیک جهان کدامند؟
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها