Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:43:00 GMT

ساعت شروع به کار ادارات کردستان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۱۱۴۲

ساعت شروع به کار ادارات کردستان تغییر کرد

شهریار یاسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق در ساختمان‌های اداری در ساعات اوج بار ساعت کار ادارات استان، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

وی در پایان بر ضرورت نظارت و برنامه ریزی لازم به منظور حضور به موقع کارکنان و ارائه خدمات بدون خلل و وقفه به مراجعین و همچنین حداکثر صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط عمومی و تشریفات و امور بین الملل استاندار کردستان گفت: این دستورالعمل به منظور صرفه جویی در مصرف برق و کاهش ساعات خاموشی اتخاذ شده است.

یاسینی بر مصرف بهینه برق در استان تاکید کرد و افزود: از تمام شهروندان و مشترکان برق در خواست داریم در ساعت اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی خود استفاده نکنند و ادارات هم بعد از اتمام ساعت کار نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی خود اقدام کنند.

در حال حاضر ۶۸۳ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات کردستان شركت‌ توزيع نيروی برق بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات کردستان شركت توزيع نيروی برق تغییر ساعت کاری ادارات کردستان شركت توزيع نيروی برق بهمن مرادنیا مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد