Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول نفتی اکسون موبیل اعلام کرده است که در حال برنامه ریزی برای کاهش سالانه 10 درصدی مشاغل اداری این شرکت در ایالات متحده است.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، بر اساس این گزارش کاهش مشاغل اداری این شرکت در آمریکا سالانه بین 5 تا 10 درصد خواهد بود و این کاهش مشاغل در سه تا 5 سال آینده انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در اکسون موبیل به بلومبرگ گفته است که کاهش این مشاغل بر اساس ارزیابی شرکت از عملکرد کارکنان انجام می گیرد. در این ارزیابی کسانی از شرکت کنار گذاشته خواهند شد که نسبت به دیگر همکاران خود عملکرد ضعیف تری دارند.

سال گذشته اکسون موبیل اعلام کرد که تا سال 2022 با حدود 14 هزار نفر کارمند این شرکت خداحافظی خواهد کرد. حالا اکسون می گوید برنامه جدید جدای از برنامه کاهش 14 هزار نفری مشاغل است.

در ماه های اخیر اکسون موبیل با چالش های بسیاری رو به رو بوده است. در آخرین مورد سهامداران این شرکت توانستند در هیات مدیره شرکت نمایندگانی از گروه های دوستدار محیط زیست را جا دهند.

در پایان سال 2020 اکسون موبیل در سراسر دنیا 72000 کارمند داشت که از این میان 40 درصد در ایالات متحده کار می کنند.

برچسب هااخراج کارمندان اکسون موبیل (Exxon Mobil) انرژی امروز

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اخراج کارمندان اکسون موبیل Exxon Mobil انرژی امروز آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو اکسون موبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید

داود منظور از روند کاهشی نرخ تورم خبر داد و گفت که تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • اوکراین با حمایت آمریکا انرژی هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد