Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای ۴۰ طرح در قالب آبرسانی به ۱۷۲ روستا این میزان اعتبار اجرا شد.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مناطق مختلف استان از جمله دنا، کهگیلویه، باشت، چرام، دشموک و لوداب هزینه شد.

نادری تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها ۲۰۵ کیلومتر لوله گذاری، ساخت پنج هزار متر مربع مخزن، بهسازی پنج رشته چشمه و  احداث یک حلقه چاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اجرای طرح آبرسانی ۲۰ هزار نفر در روستاهای این استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

نادری آب‌رسانی به روستاهای خرسان، چال‌بادام، دشت بز، ده‌پایین، کت سیاه و درب کلات دنا، توسعه و بازسازی شبکه‌ی داخلی روستاهای شوتاور، آب‌رسانی به لیراب، چاورده، بلویری و... و مجتمع آب‌رسانی ده‌قاضی و ده‌احمد در شهرستان کهگیلویه ،آب‌رسانی به ۱۶ روستای شهرستان باشت و اصلاح و نوسازی مجتمع پزین، تلخاب بیدک، گروس و برغون و آلاکان،  آبرسانی حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر چیتاب، سه کیلومتر خط انتقال روستای دره‌ بید علیا، طرح آبرسانی به روستای "دلی رباط" باشت از مهمترین این طرح هاست.

وی مهمترین برنامه بنیاد برکت را تامین آب آشامیدنی روستاها به‌ویژه مناطقی که از خشکسالی رنج می‌برند اعلام کرد و گفت: آبرسانی به این روستاها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه‌ روستاییان در ارتقای سطح سلامت و بهداشت روستاییان و گسترش عدالت اجتماعی، افزایش درآمد و کمک به معیشتی روستاها نقش مهمی دارند.

نادری اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و ارایه‌ خدمات زیربنایی مانند آب‌رسانی  به روستاها از مهمترین برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام در روستاها می باشد که برای حفظ و بقای جمعیت روستایی در روستاها از طریق بنیاد برکت اجرا می شود.

آبرسانی به ۵۰۰ روستای با کمک بنیاد برکت  امسال در کشور هدف‌گذاری شده است که بیش از ۲۰ مورد از این طرح های آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

۲۰۶ روستا در این استان نیز فاقد تاسیسات و شبکه آبرسانی هستند که تنها ۶ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند.
 

برچسب‌ها روستائیان کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت روستائیان کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت آبرسانی بنیاد برکت آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود