Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن میرجیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری شاهد پدیده توفان و گرد و خاک در سطح استان بودیم، اظهار داشت: این پدیده تاکنون خسارتی در استان بر جای گذاشت.

وی با اعلام اینکه این پدیده در ۴۸ ساعت گذشته به بخش‌های زیرساخت‌های کشاورزی، شریان‌ها و شبکه‌های توزیع و انتقال برق خسارت وارد کرد، بیان داشت: پیرو اخطاریه هواشناسی برای نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان سرعت وزش باد در برخی شهرستان‌های استان به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه وزش باد شدید در این مدت به ۱۱ گلخانه خسارت زد و باعث سقوط و واژگونی ۱۸ اصله درخت شد، اضافه کرد: خسارت وارده به سازه‌های گلخانه‌ای ۲۵ تا ۳۵ درصد بوده است.

میرجلیلی مطرح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر توفان و گردوخاک شدید ۷ تیر شبکه انتقال و توزیع برق دچار مشکل شد که بلافاصله مشکل مرتفع گردید و خاموشی در استان نداشتیم.

وی ضمن توصیه به دامداران، مرغدارن، کشاورزان و عشایر نسبت به ایمن‌سازی مستحدثات کشاورزی و دامی، تبیین کرد: بیشترین خسارت در شهرستان‌های مرزی به ویژه نهبندان و سربیشه رخ داد و در حال حاضر ۷ گروه در حال برآورد میزان خسارت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد طی سه روز آینده در استان، گفت: از شهروندان به‌ویژه دامداران، کشاورزان، گلخانه‌داران و عشایران خواستاریم تدابیر ویژه را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی خراسان مدیریت بحران توفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران

یکی از پدیده‌های زیبایی که بعد از بارش باران در آسمان رخ نمایی می کند رنگین کمان است. این پدیده به عنوان نمادی از زیبایی و تنوع طبیعت شناخته شده و به ما یادآوری می‌کند که در دنیایی پر از رنگ و نور زندگی می‌کنیم.

این روز‌ها هوای بسیاری از نقاط کشورمان با ورود سامانه، بارانی شد پس از بارش باران در شهر راز از توابع استان خراسان شمالی پدیده زیبای رنگین کمان به وجود آمد این لحظه دیدنی از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهر زیرآب + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی