Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست برنامه ریزی و کنترل پروژه جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت مهندس صنایع با حداقل 10 سال سابقه کار کارگاهی در پروژه‌های نفت و گاز مسلط بر مفاهیم PMBOK، تهیه و تنظیم گزارشات، نرم افزارهای آفیس، MSP و پریماورا، ... از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.درج حقوق درخواستی اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل jobcvdc1@gmail.com


 

پربیننده ترین استخدام مهندس شیمی در صنایع ارکان ساختار برتر آرمان در عسلویه بوشهر استخدام کارشناس منطقه در شرکت پرشیا خودرو در گیلان استخدام سرپرست اجرا در منطقه عسلویه و کنگان در بوشهر استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری استخدام کارمند فنی در یک شرکت در بوشهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از گسترش پیاده‌راه‌های اطراف میدان مطهری قم پس از اجرای پروژه زیرگذر امام موسی صدر خبر داد.

مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تعیین و تکلیف میدان شهید مطهری در سال ۱۴۰۲ انجام شد، اظهار کرد: در این منطقه از نظر سیما منظر شهری شرایط خوبی حاکم شده است.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن زیرگذر امام موسی صدر افزود: اجرای این پروژه تأثیر مثبتی برای حذف بی نظمی‌های ترافیکی در میدان مطهری دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تاکید کرد: مطالعات جامعی در زمینه میدان مطهری انجام شده و با بررسی و مطالعه مشاور طرح، قرار است بعد از اجرای زیرگذر امام موسی صدر، محور حدفاصل چهارراه غفاری تا سه راه خورشید و تا مطهری پیاده راه شود؛ البته نه با تعریفی که در حال حاضر از پیاده راه وجود دارد بلکه نقش خودروهای عمومی در این مسیر پررنگ خواهد بود.

متین‌فر تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

وی اضافه کرد: در میدان مطهری هم اراضی وقفی وجود دارد که با همکاری ارگان‌های ذیربط می‌توانیم شرایط بسیار بهتری در این میدان و بافت اطراف آن ایجاد کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: یکی از پیشنهادهایی ارائه شده استفاده از منابع اراضی ۴۸ هکتاری برای تقویت میدان مطهری بود.

متین‌فر افزود: در این زمینه نیز طراحی خوبی انجام شده تا یک فضای خوب شهری با توجه به بحث‌های تجاری، گردشگری و اقامتی انجام شود و از کنار اجرای این پروژه، اتفاقات خوبی برای قبرستان نو و محدوده اطراف حرم رقم بخورد.

کد خبر 746662

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود