Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - در شب میلاد امام رضا (ع) ودرچهاردهمین جشنواره بزرگ زیرسایه خورشید، برای چهاردهمین سال متوالی با حضورخدام آستان قدس و مردم ولایتمداراستان، پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزازدرآمد و صلوات خاصه امام رضا دراین دیار طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از یزد ، چهاردهمین جشن بزرگ زیرسایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضورخدام آستان قدس رضوی با ظرفیت محدودی در  درفضای باز آستان مقدس امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که دلیل بیماری کرونا ، با رعایت رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه بود برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی خدام آستان قدس رضوی در فضای باشکوه و معنوی برگزار شد و برای چهاردهمین سال متوالی پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزار در آمد

هرساله این جشن با اجتماع عظیم مردم برگزارمی شد ولی طی یک سال گذشته با توجه شیوع بیماری کرونا در کشورو به منظورحفظ سلامت مردم چهاردهمین جشن برزگ زیرسایه خورشید با تعداد ۱۰۰۰نفر از مردم استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و این جشن و به صورت مستقیم از شبکه تابان یزد پخش شد .

اهتزازپرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد، قرائت صلوات خاصه ، نقاره زنی خدام آستان قدس رضوی ، خاطره گویی، اجرای تواشیح و مولودی خوانی و سخنرانی از سوی تعدادی از کارشناسان مذهبی ازمهمترین برنامه هایی بود که درچهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان برگزارشد

اجرا ی۱۷۰برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی درجشنواره چهاردهم

مسئول کانون جوانان رضوی یزد در این مراسم اظها رداشت : جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید امسال وارد ۱۴سالگی خود شده و در چهاردهمین جشنواره ۱۷۰برنامه با حضور ۱۲خدام آستان قدس رضوی طی ۸ روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار می شود که ۷۰برنامه در شهر یزد و مابقی برنامه ها در شهرستانها با افراد محدود برگزارمی شود و این جشن  به طورهمزمان با سراسر کشوردر شهرها و برخی روستاهای استان برگزارمی شود.

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد گفت :هرساله این جشن با ظرفیتی بالغ بر ۳۰ الی ۴۰ هزار نفر برگزارمی شد و به نوعی یکی ازبزرگترین جشن های مذهبی استان بود که با توجه به بیماری کرونا این جشن همانند سال گذشته ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ظرفیت محدود در فضای باز آستان  امامزاده سید جعفر یزد برگزار شد.

وی خاطر نشان ساخت: انعکاس این جشنواره باعث پراکندگی معنویت در استان و سطح شهر یزد می شود و با توجه به اهمیتی که مسائل معنوی برای مردم استان دارد امسال نیاز به برگزاری با شکوه این جشن و حضور بیشترمردم وجود داشت و امید است با ریشه کن شدن بیماری کرونا سال اینده میزبان جمعیت بیشتری از مردم دارالعباده باشیم .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره زیر سایه خورشید دهه کرامت در استان یزد رعایت دستورالعمل های بهداشتی آستان قدس رضوی چهاردهمین جشن بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد