Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان -مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت :بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ استان با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار مرغ تخمگذار در شهر قهاوند کلنگ زنی شد. 

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قراگوزلو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ استان با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار قطعه مرغ تخمگذار در شهر قهاوند گلنگ زنی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراگوزلوافزود: این شرکت در مساحتی بالغ بر ۸۰ هکتار با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار پولت (پرورش جوجه یک روزه تخم گذار تا سن ۹۰ تا ۱۱۰ روزگی) و ۵۰ هزار مرغ مادر و تخمگذارکلنگ زنی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح و کلنگ زنی همدان تولید مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل ۲۳۵ نفر

آفتاب‌‌نیوز :

ظرفیت این آسانسور که در مرکز تجاری جیا در شهر بمبئی (مومبای) هند قرار دارد، ۲۳۵ مسافر است. فیلمی که مشاهده می‌کنید تنها درب یک ضلع از ساختمان را نشون میدهد در حالی که سه در دیگر که به هم متصل هستند و همگی با هم بالا و پایین میروند در اضلاع دیگر ساختمان قرار دارند.

صفحات منتشر کننده این فیلم در فضای مجازی نوشته‌اند: این آسانسور در مرکز جهانی Jio در بمبئی مقصد تجاری و فرهنگی جدید هند است.

بزرگترین آسانسور دنیا با وسعت ۲۷۷.۵ فوت مربع توسط شرکت حمل و نقل عمودی فنلاندی Kone Corporation رونمایی شد.

بزرگترین آسانسور مسافری در جهان، آسانسور جدید هونکین هند با وزن ۱۶ تن، از ۱۸ قرقره و ۹ سیم بکسل تشکیل شده است و بین پنج طبقه با سرعت ۱.۳ فوت در ثانیه حرکت می‌کند. بزرگترین آسانسور در جهان می‌تواند ۲۳۵ نفر را در یک حرکت حمل کند. این آسانسور به اندازه یک آپارتمان کوچک است.

این آسانسور برای جابجایی مهمان‌های مراسم‌های بزرگ مانند عروسی، همایش و… که در آن ساختمان برگزار می‌شود تعبیه شده است و میزان رفت و آمد افراد در کنفرانس و نمایشگاه‌‎های واقع در ساختمان مذکور را به حداکثر می‌رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید نیازمند حمایت مدیران است
  • فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل ۲۳۵ نفر
  • اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک کرمان باید تقویت شود