Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی هلندی بارسلونا ترجیح داد در مورد آینده عثمان دمبله صحبت نکند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، عثمان دمبله، بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه بارسلونا، بعد از سپری کردن فصلی موفق در نیوکمپ امیداور بود بتواند در مسابقات یورو نیز به همراه تیم ملی کشورش عملکرد خوبی داشته باشد اما یک بار دیگر مصدومیت سراغ این بازیکن آمد و دمبله ادامه مسابقات یورو را به خاطر مصدومیت از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به این که تنها یک فصل از قرارداد دمبله با بارسلونا باقی مانده است، مصدومیت او نیز باعث ایجاد شایعات بیشتری مبنی بر جدایی این بازیکن از آبی و اناری پوشان شده است. جذب بازیکنانی نظیر سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای نیز باعث تقویت این گمانه زنی ها شده است.

حال رونالد کومان مربی بارسلونا در مورد تازه ترین مصدومیت بازیکن فرانسوی خود صحبت کرده و گفته است:

حرف زیادی در این باره نمی توانم بزنم زیرا مصدومیت او یک بدشانسی بوده است. 

مربی هلندی بارسلونا در مورد این که آیا دمبله در برنامه های فصل آینده او جای دارد یا نه نیز گفت:

در کل، من روی همه بازیکنانم حساب می کنم. در تلاش هستیم تا ترکیب تیم را تقویت کنیم و باید چندین تصمیم مهم بگیریم. باید با برخی مسائل کنار بیاییم اما در حال حاضر در تعطیلات هستیم و به فصل بعد فکر می کنیم. با برخی مسائل باید کنار آمد. 

کومان در مورد خریدهای جدید تیمش نیز گفت:

دیپای همانند آگوئرو و اریک گارسیا خرید بسیار خوبی است. در مورد جذب سایر بازیکنان نیز باید بگویم همانند همه تیم ها ما هم در تلاشیم تا تیم مان را تقویت کنیم. 

او در مورد آینده مبهم خودش نیز گفت:

حقیقت دارد که هر دو طرف یک هفته یا 10 روز سخت را سپری کردیم. جلسات مهمی داشتیم و من و سران باشگاه هیجان زیادی برای فصل بعد داریم و امیدواریم هواداران نیز در کنارمان باشند. در مورد برخی مسائل صحبت کرده ایم و مشکلی وجود ندارد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! خبرنگار عراقی: کی‌ روش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی عراق را رد کرد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس

وینگر فرانسوی در جدال رفت آتش خشم را شعله‌ور کرد و حال باید منتظر واکنش هواداران بارسا باشد.

طرفداری | هواداران بارسلونا برای یک استقبال ویژه از عثمان دمبله لحظه‌شماری می‌کنند.

کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و در این دقایق اخباری پرسروصدا حوالی استادیوم لوییس کمپانیس منتشر می‌شود. همان‌طور که هواداران بارسا وعده داده بودند، یک جو خشمگین و خصمانه علیه عثمان دمبله در انتظار این ستاره فرانسوی خواهد بود. تعدادی از هواداران بارسلونا با آوردن عروسک‌های خوک با صورت دمبله یا اسکناس‌های 100 دلاری با طرح وینگر فرانسوی، برای به عمل آوردن یک استقبال ویژه از بازیکن سابق تیم خود لحظه‌شماری می‌کنند. 

جنجال از کجا آغاز شد؟

گل اول پاریسی‌ها در دیدار رفت دو تیم را عثمان دمبله در دقیقه 48 به ثمر رساند. این مهاجم فرانسوی پس از گلزنی به تیم بارسلونا و برخلاف انتظارات، گلش را جشن گرفت و به خوشحالی پرداخت. هرچند بارسلونا در ادامه نتیجه را جبران کرد و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد اما اقدام عثمان دمبله، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی واکنش تندی به شادی گل بازیکن سابق‌شان نشان دادند. برخی از طرفداران بارسلونا خواستار این شدند که در بازی برگشت، رفتاری که در سال 2000 با لوئیس فیگو انجام شد را برای دمبله نیز تکرار کنند. دمبله حدفاصل سال‌های 2017 تا 2023 برای بارسلونا توپ می‌زد و باوجود مصدومیت‌های مکرر، همواره مورد حمایت طرفداران و سران این باشگاه قرار می‌گرفت؛ با این حال او پس از دریافت پیشنهاد پاری سن ژرمن، بلافاصله به آن پاسخ مثبت داد و راهی پارک دو پرنس شد؛ اتفاقی که به مذاق هواداران بلوگرانا اصلا خوش نیامد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس