Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی غار علیصدر برای میزبانی از مسافران تابستانی خبر داد و گفت: این پدیده گردشگری با مصوبه کرونا و همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

او اظهار کرد: همزمان با ولادت امام رضا علیه السلام غار علیصدر پس از هفت ماه تعطیلی به صورت رسمی و با موافقت ستاد مدیریت کرونا بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه فردا غار علیصدر میزبان پرچم حرم رضوی است افزود: پس از تعطیلی هفت ماهه و عدم درآمدزایی این غار، طبق مکاتبه با ستاد کرونا و موافقت آنها، از اول تیرماه نسبت به بازگشایی آن اقدام شد تا شاهد حضور گردشگران همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه با بازگشایی غار علیصدر میزبان مسافران تابستانه خواهیم بود افزود: امیدواریم بازگشایی موجب رونق گردشگری شده و بتوانیم بخشی از آسیب‌های وارده را جبران کنیم.

مجیدی با تاکید بر اینکه علیصدر ۱۵ ماه سخت را گذراند و هیچ مجموعه‌ای چنین روز‌هایی را تجربه نکرد،گفت: علیصدر به طور میانگین سالانه ۶۰۰ هزار بازدیدکننده داشت که در سال ۹۹ به ۸۰ هزار نفر رسید.

او عنوان کرد: در سال ۹۸ درآمد شرکت علیصدر ۲۲ میلیارد بود که در سال ۹۹ به ۳ میلیارد رسید، اما فشار‌ها را تحمل کردیم تا به روز‌های اوج برسیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه در شرایط سختی که داشتیم، ۲۰ درصد پرسنل علیصدر بازنشسته شدند افزود: پرسنل غار جزو مشاغل سخت و زیان‌آور بودند و بازنشسته شدند که باید سنوات آن‌ها را پرداخت می‌کردیم، اما با توجه به توان مالی شرکت تنها ۷۰ درصد سنوات پرداخت شد و ۳۰ درصد آن باقی مانده است.

 مجیدی  با اشاره به اینکه در سال گذشته حمایت‌های خوبی با پرداخت وام صورت گرفت عنوان کرد: با توجه به اینکه بازپرداخت وام‌ها آغاز شده، انتظار می‌رود برای پرداخت آن‌ها استمهال یک ساله قائل شوند تا درآمد بالاتری داشته باشیم.

او با بیان اینکه در سال ۹۹، برای بهره‌برداران علیصدر تخفیف ۹۰ درصدی در نظر گرفته شد گفت: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی خوب نیست، همین انتظار را داریم که با ما نیز برای بازپرداخت وام استمهال صورت گیرد.

مجیدی با تاکید بر اینکه اشتغال و معیشت پرسنل علیصدر مهم است و امیدواریم زود رونق یابد، گفت: در سال ۹۸ هزینه‌کرد شرکت ۱۹ میلیارد تومان بود، اما در سال ۹۹ به ۱۳ میلیارد تومان کاهش یافت که با کاهش اضافه کار و پرداخت صرفا حقوق پایه صرفه‌جویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه در دوران تعطیلی غار علیصدر ۱۵۰ نفر از همکاران را در مقطع هفت ماهه به بیمه بیکاری معرفی کردیم، گفت: همین هفت ماه بیمه بیکاری توانست بار سنگینی را از دوش شرکت علیصدر بردارد.

او خاطرنشان کرد: آژانس مسافرتی علیصدر فعلا تعطیل است و برای جبران بخشی از درآمد شرکت، محل آژانس در رهن صنف دیگری است که پس از بهبود شرایط مجدد آژانس برقرار می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه از سال ۸۹ تا ۹۸ شرکت علیصدر بر اساس آرای قانونی محاکم قضایی موظف به پرداخت هزینه و اجاره است، گفت: این مبلغ از سال ۸۹ تا ۹۸ پرداخت نشده و با در نظر گرفتن تخقیف موظف به پرداخت ۱۷ میلیارد تومان است که در هیات مدیره نیز تصویب شده و همین هم فشار‌هایی را بر شرکت وارد کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غار علیصدر گردشگران شیوه نامه های بهداشتی ستاد کرونا مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر غار علیصدر سال ۹۹ هفت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی + فیلم

️آبراهه‌های تخت جمشید به‌عنوان جاذبه جدید گردشگری در مجموعه تخت جمشید برای بازدیدکنندگان گشایش یافت.

️آبراهه‌های تخت جمشید به طول یک هزار و ۸۰۰ متر در زیر تمام کاخ‌های تخت جمشید و در عمق بین ۳ تا ۵ متری در دل صخره‌های سنگی زیر تخت جمشید کنده شده‌اند.

️هدایت آب‌های سطحی و پشت‌بام بنا‌ها به‌ویژه در زمان بارندگی به بیرون از تختگاه تخت جمشید از مهم‌ترین کارکرد این آبراهه‌ها بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعطیلی برج میلاد در روز ۱۳ فروردین
  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی + فیلم
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تبعات تعطیلی شبکه منو‌تو به اینترنشنال هم رسید
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم