Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: تعداد هزار بسته معیشتی توسط ناحیه حضرت امیرالمؤمنین سپاه کرمان به ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان که جمع آن ۶۵۰ میلیون تومان می شود شامل برنج، گوشت، مرغ، رب گوجه، روغن، ماکارونی و حبوبات در بین مردم عزیز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(اول تیر)در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد ثامن الحجج علیه السلام گفت: امسال سه مرحله کمک مؤمنانه انحام شده و مرحله چهارم مقارن با ایام انتخابات بود اما برای اینکه این مسئله سیاسی نشود موکول به بعد از انتخابات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان علت به تعویق افتادن افتتاح پروژه های آبرسانی و توزیع جهیزیه توسط سپاه ثارالله استان را به دلیل ردّ شائبه سیاسی شدن این کمک ها دانست و اظهار کرد: ناحیه حضرت امیر(علیه السلام) امروز در شهر کرمان ویژه در حاشیه شهر کرمان خود به طور مستقل در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برنامه ریزی کرده است.

 

وی ادامه داد: تعداد هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان که جمع آن ۶۵۰ میلیون تومان می شود شامل برنج، گوشت، مرغ، رب گوجه، روغن، ماکارونی و حبوبات در بین مردم عزیز توزیع می شود اما آنچه در قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی است هفته آینده به فضل الهی انجام خواهیم داد.

 

سردار معروفی با بیان اینکه این بسته ها عمدتاً در حاشیه شهر توزیع می شود؛ خاطرنشان کرد: در یکسال و خورده ای که گذشته، همه استان شناسایی و همه خانواده های نیازمند شناسایی شدند و این بسته ها به ویژه میان خانواده هایی که از فشارهای ویروس منحوس کرونا، زندگی آنها دچار آسیب شده توزیع می شود البته جامعه مددجویی هم مد نظر است.

 

وی تأکید کرد: کار ما ادامه پیدا می کند و این نیست که دولتی برود و دولت بعد بیاید، ما ادامه ندهیم؛ شتاب کار ما در دولت جدید بیشتر می شود و با توجه به فلسفه وجودی و روحیات این دولت در همه عرصه ها کمک ایشان خواهیم بود و کمک مؤمنانه را تا زمانی که خانواده های کرمان نیاز داشته باشند هم کنار آنها هستیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در حوزه های کمک مؤمنانه به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم گرچه در انتخابات بداخلاقی هایی شد و این کار را با نگاه سیاسی دیدند اما سپاه و بسیچ دستور مقام معظم رهبری در نیمه شعبان را اجرا می کند و نگاه سیاسی ندارد.

 

وی در پایان گفت: ما اصلاً نمی دانیم خانواده هایی که این کمک ها را می گیرند از چه گروه سیاسی، با چه نگاهی و از کدام قومیت هستند زیرا اینها ملاک نیست بلکه نگاه انسانیت و مؤمنانه و انقلاب اسلامی است و تأکید می کنیم کمک ها شبانه توزیع شود و چهره نیازمند را حتی نبینیم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه دهه کرامت توزیع می شود علیه السلام کمک مؤمنانه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه