Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:02:35 GMT

رییس جمهوری منتخب وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۲۷۸۸

رییس جمهوری منتخب وارد مشهد شد

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران بناست در جشن میلاد حضرت رضا (ع) شرکت و ساعت ۱۸ امروز در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برای زائران و عاشقان حضرت سخنرانی کند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی منتخب مردم ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که به دعوت تولیت آستان قدس رضوی در جشن میلاد امام هشتم شیعیان حضور یافته است طی سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ۳۰ خردادماه طی تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و از او برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد که ایشان به این دعوت پاسخ گفت و اضافه کرد: برای زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس مشرف خواهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه، ۲۸ خردادماه  برگزار شد با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا آستان قدس رضوی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احمد مروی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا آستان قدس رضوی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احمد مروی انتخابات ریاست جمهوری آستان قدس رضوی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: جهادگران گروه جهادی «الکفیل» با حضور ۲۰۰ جهادگر شامل ۱۰۰ دندانپزشک و ۷۰ پرستار دندانپزشکی به همراه ۳۰ نفر عوامل اجرایی با همکاری موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا (ع) مستقر شده‌اند تا در قالب اردوی جهادی خود با نام نذر شفا به محرومان خدمت کنند.

غلامی افزود: پزشکان و دندانپزشکان جهادگر در این اردوی جهادی از  مناطق مختلف ایران همچون همدان، بابل، کرمانشاه، تهران  حضور در این اردو را عیدی به زائران و مجاوران امام رضا بیان می‌کنند.

وی گفت: در این اردوی جهادی تاکنون هزار خدمت دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: منتظران ظهور نیز یک گروه جهادی دیگر از دندانپزشکان است که با ۳۵ یونیت دندانپزشکی از یکم تا سیزدهم فروردین در زائرسرای آستان قدس رضوی به افراد کم برخوردار خدمت رسانی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی