Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس دراگان اسکوچیچ گزینه هدایت سرخ پوشان شد اما در نهایت یحیی گل‌محمدی جای سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت‌هایش در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که قبل از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی مورد توجه سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار داشت و حتی صحبت‌هایی با مدیران دو باشگاه محبوب پایتخت انجام داده که صنعت نفت مانع جدایی او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد اشاره اسکوچیچ به مذاکره با پرسپولیس مربوط به زمانی است که گابریل کالدرون از پرسپولیس رفته بود و آنها قصد انتخاب جانشین او را داشتند. اسکوچیچ بعد از جدایی گابریل کالدرون در نیم فصل لیگ نوزدهم در کنار یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار گزینه پرسپولیس بود و مذاکراتی را هم با او انجام دادند ولی توافق حاصل نشد.

در این رابطه شنیدیم یکی از مدیران عالی رتبه ورزش ایران مخالف حضور اسکوچیچ روی نیمکت پرسپولیس بود. این مدیر معتقد بود چون استقلال با این مربی به توافق نرسید درست نیست پرسپولیس او را به خدمت بگیرد زیرا این کار ممکن است استقلالی‌ها را ناراحت کند.

در حالی حضور اسکوچیچ در پرسپولیس منتفی شد که چند روز بعد مدیران وقت پرسپولیس توانستند مبلغی را تامین کند تا مالک باشگاه شهرخودرو، نهایتا با جدایی سرمربی تیمش و حضور او در پرسپولیس موافقت کند.

نکته جالب ماجرا اینجاست که حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال از اینکه یحیی به جای اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد یک بار دیگر شایعه جانشینی سرمربی موفق پرسپولیس به جای مرد کروات شنیده می شود و عده ای معتقدند یحیی جانشین اسکو در تیم ملی خواهد شد. هرچند شکوری این موضوع را تکذیب و اعلام کرد یحیی در پرسپولیس خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!