Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وام 25 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز سه‌شنبه پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی مدیرکل مالی صندوق با اعلام این خبر، گفت: با هماهنگی و همکاری بانک عامل پرداخت این تسهیلات برای بیش از یک هزار و 350 نفر از متقاضیانی که شرایط لازم را برای دریافت این نوع تسهیلات دارند، به حساب بازنشستگان مشمول واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نرخ این تسهیلات 10درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است، گفت: در این دوره نیز تعداد زیادی از عزیزان بازنشسته تحت پوشش تقاضای خود را در سامانه مربوطه ثبت کردند که پس از بررسی‌های لازم، بیش از یک هزار و 350 نفر مشمول شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرزندان بازنشستگان کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و وجود نعمت ولایت ما امروز کشوری مقتدر هستیم که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی افزود: چنانچه هر کشوری قصد تعرض داشته باشد با پاسخ محکم مردم و نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اگر سران کشورهای عربی بر اساس آیات و روایات و اهل بیت (ع) به دشمن شناسی توجه می‌نمودند امروز شاهد جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در قتل و عام کودکان و زنان و مسلمانان نبودیم.

وی ادامه داد: به فضل خدا و برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه و مردمی بصیر و وظیفه شناس و نیروهای مسلح مقتدر شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل هستیم.

کد خبر 6084632

دیگر خبرها

  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان