Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، قاسم قاسمی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اظهار داشت: پیمانکار اجرای طرح راهسازی باند دوم محور بجنورد- اسفراین در محدوده پلیس راه اسفراین تا ورودی شهر اسفراین به طول ۱۰ کیلومتر مشخص شدهو فعالیت این محور نیز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ۲ هزار و ۵۷۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد در اسفراین ۳۶۹ نفر، بجنورد هزار و ۵۴۷ نفر، تیتکانلو ۲۷ نفر، جاجرم ۱۴۹ نفر، شیروان ۴۲۴ نفر، فاروج ۵۳ نفر و گرمه نیز پنج نفر در سایت اقدام ملی مسکن ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در  چهار مرحله قبلی در استان ۱۶ هزار و ۱۷۸ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد چهار هزار و ۶۵۰ نفر حائز شرایط اولیه و ۲ هزار و ۳۶۴ نفر نیز تایید نهایی شدند و هزار و ۶۷۰ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند.

قاسمی اضافه کرد : خراسان شمالی جزو استانهایی است که رتبه برتر در خصوص تامین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن در کشور را دارد و تاکنون ۵۴ هکتار از اراضی برای احداث ۶ هزار واحد مسکن تامین زمین آن صورت گرفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : ۲۴ شهر در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۱۲ شهر دارای طرح جامع و تفضیلی مصوب است و طرح جامع ۲ شهر فاروج و آشخانه و همچنین طرح تفضیلی ۳ شهر بجنورد، شیروان و اسفراین در دست بازنگری است. 

بر اساس اعلام مسوولان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برای حل مشکل کمبود مسکن در شهرها و روستاهای استان باید ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

برچسب‌ها بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن بجنورد طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود

استاندار خراسان شمالی بر حل مشکلات کمپ ترک اعتیاد بانوان تاکید کرد و گفت: اعطای تسهیلات به این کمپ باید دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: هدف گذاری اصلی و نخست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای سال جدید باید پیشگیری باشد.

وی عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۲ را قابل تقدیر دانست و افزود: کسب رتبه دوم کشوری این ستاد در سال گذشته در حوزه مبارزه نشان از تلاش اعضای مجموعه این ستاد است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش، گفت: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها و تقویت انجمن خیرین نیز می‌تواند در امر پیشگیری مؤثر باشد.

حسین نژاد بیان کرد: اگر پیشگیری قوی‌تر باشد مقابله کمتر خواهد بود و هزینه‌ها نیز به مراقبت کاهش خواهد داشت.

وی بر رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای پس از بهبود از اعتیاد مؤثر است لذا افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شود.

وی در خصوص حوزه درمان نیز اظهار داشت: در یک هدف گذاری بلند مدت ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز موجود افزوده خواهد شد.

کد خبر 745248

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از عملیات موفق سپاه +فیلم
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی