Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:58:57 GMT

فوت 4 بیمار کرونایی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۳۷۴۰

فوت 4 بیمار کرونایی در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و چهار نفر فوت کردند.

شهرام حبیب‌زاده اول تیر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از ۲۳ بیمار بستری شده جدید 15 نفر از اردبیل، 2 نفر از پارس آباد، یک نفر از مشگین‌شهر، 2 نفر از بیله سوار و 3 نفر از خلخال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 24 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل  149 نفر است که از این تعداد 44 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه اردبیل کروناویروس همه باهم علیه کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد فلاح کهن شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: راه روستا‌های شریک آباد، بلبل آباد یک و ۲ و شمزان هیات در بخش مرکزی مسدود شده است.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در اثر استمرار بارندگی‌ها موجب آبگرفتگی در ۱۰ روستا از جمله در روستا‌های شمزان جهاد، شمزان هیات، بلبل آباد یک، ۲ و سه، شریک آباد، تم کلی و روستای زیارت بچه در دهستان سرخ قلعه بسته شده است.

فلاح کهن با بیان اینکه همه این روستا‌ها در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارند بیان کرد: تیم‌های ارزیاب و امداد هلال احمر به محل اعزام شده اند که علاوه بر قلعه گنج، یک تیم از استان و ۲ تیم از رودبار جنوب هم در میان آن‌ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: تگرگ به مزارع جالیزی در روستای شومهری و گندمزار‌های شهرستان نیز خسارت زده است.

هواشناسی برای ۲ روز گذشته هشدار قرمز صادر کرده بود و شاهد شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در جنوب کرمان بودیم.

هواشناسی در جدیدترین پیش بینی خود اعلام کرد، روز جمعه جوی به‌نسبت پایدار خواهیم داشت و از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق جنوب غربی دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران