Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف لهستان رفته است. خبرگزاری میزان - هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم قدرتمند لهستان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.

ست اول:

 

بیشتر بخوانید: یوزها حریف خروس‌ها نشدند/ تداوم نوار شکست‌های ایران با باخت مقابل فرانسه + عکس

ادامه دارد ...

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!