Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:09:30 GMT

مدرسه ۶ کلاسه باشت بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۱۹۷

مدرسه ۶ کلاسه باشت بهره برداری شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین بهره  برداری از این طرح در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه  پروین اعتصامی باشت در قالب  ۶ کلاس درس،۲ سالن و مجهز به همه امکانات از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۲ زمانه با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده است.

پیروز کرمی گفت:عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه باشت سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۷  متر مربع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این طرح با ۴۵میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده که نیمی از آن ازطرف اداره کل نوسازی و بقیه ازطرف بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد تامین شده است.

بیش از چهار هزار دانش آموز در مدارس شهری و روستایی باشت به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و ۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:براساس تفاهم نامه با نوسازی مدارس قرار بود ۴۹ مدرسه ۲۴۱ کلاس در استان اجرا شود.

شایان نادری اضافه کرد: این طرح ها  با ۲۶۳میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۳۴ طرح از سال ۱۳۹۵ تاکنون احداث و در حال بهره برداری است و  ۱۵ طرح دیگر نیز در مراحل پایانی اجراست.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سه هزار میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.

مدرسه سازی، آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی از جمله طرح های بنیاد برکت برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان است.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود

هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: زمین فوتسال مدرسه احیاء دهگلان، سومین چمن مصنوعی (درون مدرسه‌ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: این طرح ورزشی با تخصیص ۳ میلیارد ریالی از محل فصل پنجم اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش استان اجرا می شود.

وی افزود: این زمین در مساحت ۵۰۰ متر برای استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به بهره برداری می‌رسد تا بتوانند در فضای ایمن‌تر به ورزش بپردازند.

ناظمی جلال یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه جاری این زمین فوتسال در قالب طرح شهید سلیمانی و با هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را ارزشمند ودارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: دانش آموزانی در گروه‌های معلولیت نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب شنوایی، چند معلولیتی، جسمی حرکتی و طیف اتیسم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد