Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل تیم ملی لهستان صف آرایی کرد. کوبیاک و کورک دو بازیکن جنجالی این تیم امروز غایب هستند.

با تصمیم ولادیمیر الکنو، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، علی اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت، جواد کریمی و آرمان صالحی بازیکنان شروع کننده در ترکیب اصلی مقابل تیم لهستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتال هنین نیز در حالی که کوبیاک و کورک را از ترکیب ۱۴ نفره امروز خط زده بود در شروع بازی نیز از لئون، چهره شاخص این تیم استفاده نکرد و با ترکیب کامل متفاوت مقابل ایران حاضر شد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان
لهستانی‌ها در شروع بازی برتری در حمله را از آن خود کردند تا با کسب ۴ امتیاز متوالی ۴ اختلاف امتیاز ایجاد کنند و همین باعث شد الکنو تقاضای تایم استراحت دهد. اما این وقفه تأثیری نداشت و نخستین زمان استراحت فنی با برتری ۸ بر ۴ لهستان همراه شد. دفاع بی نقص در کنار حمله خوب لهستان باعث شد تا اختلاف امتیاز افزایش پیدا کند و دومین زمان استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۸ لهستان به پایان رسد. در ادامه حریف رفته رفته اختلاف امتیاز را افزایش داد و بازی با برتری ۱۹ بر ۱۲ لهستان همراه شد تا الکنو معروف و غفور را بجای کریمی و سعادت وارد زمین کند. این تعویض باعث شد ایران ۳ امتیاز متوالی کسب کند و اختلاف امتیاز کاهش یابد. با حضور معروف شرایط تیم ایران از نظر روانی بهبود یافت و اختلاف امتیاز به عدد ۲ کاهش یافت تا لهستان ۲۲ بر ۲۰ پیش باشد. در نهایت لهستان ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال اختلاف امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است