Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:56:21 GMT

جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم منور رضوی برپا شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۴۲۰

جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم منور رضوی برپا شد

گروه استان‌ها- با حضور زائران و مجاوران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم منور رضوی برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور پرشور مردم در عین رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

مدیحه سرایی حاج احمد واعظی و مداحان اهل بیت(ع) در زمره قسمت‌های مهم این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینب سلیمانی در حرم رضوی: "حاج قاسم" خادم ملت ایران بود/ ‌تا ابد عشق مردم ‌به پدرم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم + فیلمقاتل در خراسان جنوبی با وساطت خدام حرم رضوی از قصاص رهایی یافتجشن ازدواج زوج جوان روستای ده‌زیار با حضور خادمان حرم رضوی + تصاویر

زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حاضر شده‌اند و روز میلاد امام رضا(ع) را گرامی می‌دارند.

آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور منتخب هشتم نیز قرار است در پایان این مراسم در جمع زائران و مجاوران سخنرانی کند.

انتهای پیام/281/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

علیرضا باقری، مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت‌آباد یزد، سوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در سده‌های گذشته و در زمان محمدتقی‌خان بافقی، والی یزد، گل محمدی در محل موقوفات باغ دولت آباد، کشت و مراسم گلابگیری انجام می‌شده است که متأسفانه این سنت، طی سده‌های گذشته فراموش شد و با پیگیری‌های انجام شده بعد از نزدیک به ۲۵۰ سال این مراسم احیا شد. وی ادامه داد: مراسم گلابگیری از ساعت چهار عصر پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه برای تأمین گلاب کفشداری حرم امام رضا(ع) و عتبات عالیات برگزار می‌شود. این مراسم در وقف‌نامه دولت آباد وجود دارد و لذا در سال گذشته کاشت گل محمدی مورد توجه قرار گرفت و در فضایی به وسعت هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ انجام شد و از امسال این سنت احیا شده و هر سال انجام خواهد شد.

مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت آباد یزد گفت: عصر پنجشنبه و روز جمعه ورودی باغ دولت آباد کاملاً رایگان است و همه مهمان امام رضا(ع) هستند و از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند. باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گلابگیری و عرقیجات در حاشیه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا و برای بازدید عموم دایر است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم