Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:24:42 GMT

رباط صلیبی مدافع فوتبال زنان جراحی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۶۳۰

پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی، پیش از ظهر امروز زانوی مدافع تیم ملی زنان فوتبال ایران به تیغ جراحان سپرده شد.

به گزارش "ورزش سه" سرشین کمانگر یکی از بازیکنان باتجربه و مدافعان باکیفیت فوتبال زنان ایران که پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، همراه کاروان تیم ملی برگزیده شد تا در اردوی تدارکاتی بلاروس حضور پیدا کند؛ اما حضور در این اردوی تدارکاتی برای او خوش‌یمن نبود، چرا که در اولین بازی دوستانه مقابل بلاروس و تنها با گذشت 20 دقیقه، دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هر چند از همان شکل خروج کمانگر از زمین مسابقه می‌شد حدس زد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده، اما پس از بررسی‌های بیشتر این مسئله قطعیت یافت و نتوانست در ادامه بازی با بلاروس و هم‌چنین مصاف بعدی با ازبکستان در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کند و برای جراحی پای خود منتظر بازگشت به ایران ماند.

 

حالا با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال زنان به ایران، این مدافع کردستانی هم پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، پای خود را به تیغ جراحان سپرد و تا مدت‌ها قادر به همراهی تیم ملی و حضور در رقابت‌های باشگاهی نخواهد بود؛در خوش‌بینانه‌ترین حالت کمانگر در صورت صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا، می‌تواند همراه ملی‌پوشان در سفر به هند حضور پیدا کند که آن‌هم نیازمند تمرینات آماده‌سازی بیشتر است.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت

به گزارش همشهری آنلاین استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌ هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!

مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌ شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

کد خبر 846794 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی