Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی والیبال کشورمان در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ های 2021 از ساعت 17:30 به مصاف لهستان رفت و که این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 16 به سود لهستانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از جواد کریمی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی و آرمان صالحی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران از سیزده مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 8 شکست در کارنامه دارند.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود لهستان

لهستانی‌ها بازی را بهتر از ایران شروع کردند و توانستند اختلاف خوبی با شاگردان آلکنو ایجاد کنند. در امتیاز 8 بر 4 به سود لهستان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند.

شاگردان هینن با سرویس‌های خوب خود تیم ایران را تحت فشار قرار دادند. در امتیاز 16 بر 8 به سود لهستان یک بار دیگر بازیکنان دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود لهستان

بازی در ست دوم پایاپایی دنبال شد و در امتیاز 8 بر 7 به سود لهستان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند.

بازی در امتیاز 14 به تساوی کشیده شد. بازی در امتیاز 20 هم مساوی بود، اما لهستانی‌ها رفته‌رفته اختلاف را بیشتر کردند و نتیجه 22 بر 20 به سود آنها شد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 16 به سود لهستان

برای شروع ست سوم هم ترکیب ایران تغییری نکرد. لهستانی‌ها موفق شدند در همان ابتدا 6 امتیاز کسب کنند تا در امتیاز 6 بر صفر آلکنو درخواست وقت استراحت فنی کند.

در امتیاز 8 بر 3 به سود لهستان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 7 به سود لهستان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 16 به سود شاگردان هینن خاتمه پیدا کرد تا ایران همچنان روی نوار شکست باشد و نهمین باخت خود را تجربه کند.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ های امسال فردا از ساعت 18:30 مقابل آرژانتین صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلکنو لهستان والیبال ایران بر 20 به سود لهستان خاتمه پیدا لهستانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

به گزارش "ورزش‌سه"، پیروزی در دربی اصفهان برابر سپاهان بسیار پراهمیت بود و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، مورایس و شاگردانش با هر مصیبتی که بود موفق شدند سه امتیاز این مسابقه را با پنالتی شهریار مغانلو در دقیقه 69 به نام خودشان بزنند.

پس از این پیروزی فضای پیرامون باشگاه سپاهان و به ویژه فضای هواداری بهبود قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می‌رود در 7 بازی باقی‌مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی دیگر فضا علیه این تیم در ورزشگاه نقش جهان نباشد.

سپاهان بلافاصله پس از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم برابر ذوب‌آهن در نقش جهان باید آماده مصاف برابر ملوان در انزلی شود که روز یکشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار خواهد شد و به همین دلیل مورایس فرصت زیادی برای آماده‌سازی شاگردانش ندارد و خیلی زود پس از پیروزی در دربی اصفهان بار دیگر بازیکنانش را به زمین چمن برد تا شرایط فنی و بدنی آنها را زیر نظر بگیرد. این در حالی است که در شرایط معمول مورایس معمولا یک روز به بازیکنانش استراحت می‌دهد ولی در این روزهای فشرده فرصت چنین کاری وجود ندارد و آنها 24 ساعت پس از پیروزی در باغ فردوس تمرین کنند.

البته در این تمرین بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن بازی کردند، با برنامه متفاوت و سبکی نسبت به سایر بازیکنان کارشان را پیش بردند.

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴