Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در محور رفسنجان - انار خبر داد و گفت : فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حمله اراذل و اوباش به رانندگان دو کامیون در کرمان، کذب است.

به گزارش خراسان، سردار عبدالرضا ناظری افزود : ۲۶ خرداد امسال رانندگان سه دستگاه کامیون به دلیل رعایت نکردن نوبت سوخت گیری در جایگاه سوخت شهر باغین در حومه شهر کرمان با یکدیگر دچار اختلاف شدند و بحث آنان به نزاع و مشاجره کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از درگیری اولیه، رانندگان غیربومی دو دستگاه کامیون جایگاه سوخت را ترک می کنند و به مسیر خود به سمت استان های مرکزی کشور ادامه می دهند و راننده بومی کامیون سوم که به زعم خود کتک خورده بود؛ برای انتقام جویی، با تهیه دو خودروی سواری و همراهی چند نفر از دوستانش، دو کامیون مزبور را تعقیب می کند و در نهایت در محور رفسنجان به انار محدوده دهستان بیاض، دوباره نزاعی بین آنان اتفاق می افتد که طی آن یکی از رانندگان غیربومی هدف ضرب و جرح قرار می گیرد و خسارت هایی نیز به کامیون ها وارد می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تصاویر درگیری رانندگان کامیون ها به دلیل اختلاف بر سر نوبت سوخت گیری، در فضای مجازی تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به کامیون ها در کرمان نشر پیدا کرده که این موضوع کذب است و با منتشرکنندگان این فیلم نیز برخورد قانونی لازم انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تشکیل پرونده و هماهنگی لازم با مرجع قضایی، چهار نفر از عاملان این درگیری شناسایی و چند روز بعد در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند و دو دستگاه خودروی آنان که در این درگیری استفاده شده بود، نیز توقیف شد.

وی با اشاره به این که متهمان فاقد هرگونه سوء‌سابقه بوده اند، ادامه داد: این افراد در همان صحنه اولیه باید با خویشتن داری، از نزاع و درگیری برای یک موضوع ساده خودداری و از مسیر قانونی برای احقاق حق خود اقدام می کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی نزاع درگیری راننده کامیون انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن