Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:19:23 GMT

مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات، دشمن شکن بود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۹۱۲

مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات، دشمن شکن بود

آیت‌الله مدرسی گفت: ملت ایران با وجود همه تبلیغات و عملیات‌های روانی دشمن در انتخابات مشارکتی گسترده داشت و همه توطئه‌های دشمن را به شکست مبدل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: ملت ایران در روز 28 خردادماه با وجود همه تبلیغات و عملیات‌های روانی دشمن و حتی کارشکنی‌هایی که در داخل وجود داشت در انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی گسترده داشت و همه توطئه‌های دشمن را به شکست مبدل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به فرموده رهبری پیروز این انتخابات ملت ایران بود و چه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و رأی خود را به صندوق انداختند و چه کسانی که در انتخابات شرکت نکردند و در واقع به وضعیت موجود نظر منفی داشتند هر دو به دنبال تغییر وضع موجود بودند همه این افراد پیروز میدان انتخابات هستند و این پیروزی شریکند.

امام جمعه بخش مرکزی عنوان کرد:  بازنده میدان انتخابات، معاندان و دشمنانی بودند که پروژه تحریم انتخابات را کلید زده بودند و  برای عدم حضور مردم کمپین «نه به رأی» به راه انداختند و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های زیادی کردند اما ملت ایران با درک و بلوغ سیاسی که داشتند همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کردند و خفت و خواری را بر چهره دشمنان نشاندند.

مدرسی ادامه داد: پیام مشارکت گسترده و حماسه‌آفرین ملت ایران در انتخابات این بود که همه ملت ایران همچنان پای اسلام، نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و به دنبال تغییر وضعیت موجود هستند تا کشور هر چه سریعتر با روی کار آمدن یک دولت کارآمد و انقلابی منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات پیش رود.

وی اعتماد به روحانیت را یکی دیگر از پیام‌های مشارکت مردم در انتخابات دانست و افزود: با وجود همه ضربه‌هایی که روحانیت در دولت قبل خورده بود اما مردم با حضور حماسی و انتخاب خود باز هم به روحانیت اعتماد کردند و این موضوع کاملاً در جریان انتخابات مشهود بود.

مدرسی با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد تفرقه و تشتت در بین ملت ایران است، گفت: همه جریان‌های انقلابی و سایر تفکرات اکنون باید دست در دست هم دهند و براساس اسلام با وحدت و یکپارچگی موجبات پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنند چرا که اتحاد و یکپارچگی است که می‌تواند عزت، قدرت، پیشرفت و یک دولت اجتماعی را برای کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟

به گزارش جماران؛ محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی در ویدیویی که منتشر کرده، می گوید:

رهبری بعد از زدن هواپیمای اوکراین گفتند هرچه ما ناراحت شدیم دشمن از این کار خوشحال شد.

آیا همان جمله را نمی شود دوباره گفت که هرچه نیروهای انقلابی در سراسر جهان و غرور داران ایرانی در داخل از این برخورد مستقیم ایران با اسراییل به وجد آمدند، این مبارزه گسترده خیابانی با حجاب اختیاری باعث خوشحالی اسراییل و مخالفان جمهوری اسلامی شد؟

این همزمانی برخوردهای سنگین تجربه شده وناکام به بی حجاب ها با حملات گسترده پهپادی به اسراییل و بیدار شدن غرور ملی و خوشحالی از اینکه آسمان اسراییل بعد از ۸۰ سال این گونه شکافته شد را فقط مبارزه با حجاب اختیاری و درگیر کردن خانواده ها می توانست خدشه دار کند.

اینکه بارها به نفوذ و عوامل دشمن اشاره می شود نمونه اش در همین کارها نیست؟

آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه پاسداران در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟

به جای احضار چند نفر نویسنده و منتقد نباید این ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؟

در عرف سیاست به وقت جنگ به اتحاد داخلی باید اندیشید.

حجم ویدیو: 32.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد