Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@21:06:46 GMT

پرچمدار ایران در المپیک مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۱۲۵

پرچمدار ایران در المپیک مشخص شد

در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو انتخاب شد. اعلام پرچمداری نیکخواه بهرامی توسط رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست صورت گرفت.

نیکخواه بهرامی پیش از این نیز پرچمدار کاروان ایران در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2010 در گوانگژوی چین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی‌پور کاپیتان دوم تیم ملی والیبال، علی پاکدامن عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و میرهاشم حسینی عضو تیم ملی تکواندو از دیگر گزینه‌های پرچمداری کاروان ایران در المپیک توکیو بودند.

زهرا نعمتی بانوی کشورمان در رشته تیراندازی با کمان در دوره گذشته و در المپیک 2016 ریو پرچمدار کاروان ایران در مراسم رژه بود.

المپیک توکیو پس از یک سال به تعویق از اول تا 17 مرداد ماه برگزار خواهد شد و ایران تاکنون موفق به کسب 63 سهمیه در 14 رشته شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: صمد نیکخواه بهرامی کاروان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس