Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف لهستان رفت. این بازی با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ به سود لهستانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

در پایان مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان با کسب ۱۱ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از او بردیا سعادت، پشت خط زن ایران موفق به کسب ۸ امتیاز برای تیم ملی کشورمان شد.

در طرف مقابل هم کوچانوفسکی توانست ۱۲ امتیاز برای لهستان کسب کند.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های امسال فردا ساعت ۱۸:۳۰ مقابل آرژانتین صف‌آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

ایران صفر - لهستان ۳/ شاگردان آلکنو مغلوب تجربه حریف قدرتمند شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت