Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکشنبه در طرفداری نوشتیم اولویت فعلی فدراسیون فوتبال، مشخص کردن وضعیت دراگان اسکوچیچ نیست و فدراسیون این روزها با چالش جدیدی روبرو شده است. فدراسیون نشین ها فعلا درگیر مشخص کردن وضعیت پست های مهم فدراسیون یعنی دبیرکلی، نایب رییسی اول و نایب رییسی دوم هستند.

به گزارش طرفداری، حالا امروز برخی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از شهاب الدین عزیزی خادم درخواست کردند جلسه هیات رییسه به صورت فوری تشکیل شود تا به شرایط اخیر رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا ۴ عضو هیات رییسه در نامه هایی جداگانه برای شهاب الدین عزیزی خادم از او درخواست کردند هرچه سریعتر جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال را تشکیل دهد تا به وضعیت دراگان اسکوچیچ و پست های مهم فدراسیون فوتبال رسیدگی شود.

اما ماجرا از چه قرار است؟ در انتخابات فدراسیون فوتبال که شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، فقط شهره موسوی به عنوان نایب رییس بانوان رای آورد و خادم برای پست های نایب رییس اول، نایب رییس دوم و دبیرکل به ترتیب حمیدرضا مهرعلی، حیدر بهاروند و منصور قنبرزاده را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. زمان سرپرستی این سه نفر سه ماه بود و حالا با به پایان رسیدن زمان سرپرستی، حضور آن ها در این سمت ها غیرقانونی بوده و شهاب الدین عزیزی خادم باید هرچه زودتر تکلیف این پست ها را مشخص کند.

یکی از علت های درخواست اعضای هیات رییسه برای تشکیل جلسه فوری هم همین موضوع بوده است.

علت دیگر مربوط به دراگان اسکوچیچ می شود. اعضای هیات رییسه از رییس فدراسیون فوتبال درخواست کردند هرچه زودتر تکلیف نیمکت تیم ملی ایران را مشخص کند چرا که چند ماه دیگر بازی های دور نهایی انتخابی جام جهانی در پیش خواهد بود. ولی همانطور که پیش تر هم گفتیم، فدراسیون فوتبال در حال حاضر تیم ملی را در اولویت برنامه های خود نمی بیند و فدراسیون نشین ها در پی این هستند تکلیف پست های مهم فدراسیون را مشخص کنند.

شنیده ها حاکی از آن است در هیات رییسه فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، مهرداد سراجی، خداداد افشاریان و بهرام رضاییان با یکدیگر هم سو هستند و در سوی دیگر براتی، اصولی، میرشاد ماجدی و طهمورث حیدری با این نفرات هم نظر نیستند.

با همه این اوصاف باید دید در نهایت تکلیف پست های نایب رییس اول، نایب رییس دوم و دبیرکل فدراسیون فوتبال چه می شود و در آن سو داستان اسکو و تیم ملی ایران به کجا خواهد رسید؟

 

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تمایل فدراسیون به قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ؛ حق فسخ ناچیز!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ هیات رییسه نایب رییس تیم ملی پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده