Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی سوپرجام به پایان رسید، خبرنگاران از مسعود سلطانی فر درباره بازگشت کارلوس کی روش پرسیدند و وزیر ورزش با اطمینان گفت هیچ بازگشتی در کار نیست اما این اطمینان از کجا سرچشمه می گیرد؟

به گزارش طرفداری، همین که بعد از پایان بازی های مقدماتی انتخابی جام جهانی، شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم از احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ حرف زد و شایعه بازگشت کی روش در رسانه ها مطرح شد، خیلی ها یاد درگیری های کی روش و مسعود سلطانی فر افتادند و تحلیلگران از خودشان پرسیدند آیا در روزهای پایانی وزارت سطانی فر، مرد پرتغالی که با او وارد دعوا شده بود به ایران برمی گردد؟ عزیزی خادم به وزیر اطمینان داد؛ کی روش بی کی روش

شاهدان عینی می گویند دو مرحله نماینده فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش مذاکره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول این مذاکره به صورت آنلاین برگزار شده که کی روش رقم پیشنهادی فدراسیون را توهین تلقی کرده و مذاکره را ناتمام گذاشته و بار دوم هم کی روش از واسطه ای که خودش را در ارتباط با فدراسیون معرفی کرده، خواسته رقم معقول تر شود اما گویا شهاب عزیزی خادم به مسعود سلطانی فر گفته هیچ مذاکره ای در کار نبوده است.

 گویا در جریان برگزاری سوپرجام، وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال که کنار هم نشسته بودند درباره موضوع کارلوس کی روش حرف می زنند و عزیزی خادم به سلطانی فر اطمینان می دهد بازگشتی در کار نیست و حتی منکر مذاکره با کی روش می شود. این در حالی است که منابع موثق با اطمینان از مذاکراتی که یک بار فروردین ماه و بار دیگر همین چند روز اخیر انجام شد، حرف می زنند. معلوم نیست این مذاکرات بدون اطلاع شهاب عزیزی خادم بوده و یا رییس فدراسیون فوتبال بعد از یادآوری حساسیت های وزیر ورزش منکرش شده است؟ فدراسیون از سلطانی فر عبور نمی کند

اگرچه در روزهای پایانی دولت حسن روحانی، وزارت ورزش دیگر آن جذبه قبل را ندارد و حتی فرهاد مجیدی خیلی راحت معاون وزیر را به توپ می بندد اما بعید است شهاب عزیزی خادم دست کم تا قبل از تحویل دولت به رییس جمهور بعدی و پایان کار رسمی مسعود سلطانی فر دست به چنین اقدامی بزند و مخالف سرسخت وزیر را به همکاری دعوت کند. شهاب عزیزی خادم در اولین روزهایی که  ریاست فدراسیون فوتبال را در اختیار گرفته بود، برای پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون دچار مشکل شد و با دریافت کمک میلیاردی از وزارت ورزش، حقوق معوقه و عیدی و پاداش کارکنان فدراسیون را داد و طبیعی است خودش را بدهکار مسعود سلطانی فر بداند و لااقل تا روزی که او وزیر ورزش است، حتی اگر خواسته های او را اجابت نمی کند، اینگونه هم دنبال همکاری با مخالفان وزیر نباشد. اختلاف عزیزی خادم با کارلوس کی روش

کارلوس کی روش در جریان جام ملتهای آسیا تندترین حرف ها را علیه وزیر ورزش به زبان آورد و آن زمان حتی شایعه شد که وزارت ورزرش از فدراسیون وقت خواسته بود در همان امارات و در جریان بازی ها، کارلوس کی روش را اخراج کند. کی روش با خود عزیزی خادم هم رابطه خوبی نداشت. اگرچه اوایل حضور کی روش در ایران، عزیزی خادم به دلیل فراهم کردن یک هواپیمای اختصاصی برای تیم ملی، به کی روش نزدیک شده بود اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که مرد پرتغالی نزدیک شدن به تیم ملی را هم برای عزیزی خادم ممنوع کرده بود. فدراسیون دنبال سرمربی خارجی

جالب اینجاست که حامیان کی روش خوشبینانه منتظرند فدراسیون فوتبال بعد از پایان لیگ برتر که تقریبا همزمان با تحویل دولت به رییس جمهور جدید خواهد بود، وقتی سلطانی فر از وزارت ورزش رفت و اختیار ورزش به دست وزیر جدید افتاد، کارلوس کی روش را به تیم ملی برگرداند اما دوستان نزدیک عزیزی خادم هم معتقدند امکان ندارد او به همین زودی دلخوری اش از کی روش را کنار بگذارد و مایل به همکاری با او باشد. آنها اگرچه تلویحا تایید می کنند رییس فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ اعتقاد ندارد و دنبال جذب سرمربی جدید است اما در عین حال معتقدند این سرمربی جدید کارلوس کی روش نخواهد بود. سلطانی فر هم شب برگزاری سوپرجام با آگاهی از همین موضوع به صراحت اعلام کرد بازگشت کی روش شایعه است و چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. مذاکره با کارلوس کی روش با هماهنگی کدام مسئول انجام شد؟

با این حساب باید از فدراسیون پرسید اگر از همان ابتدا هم قرار به همکاری با کارلوس کی روش نبود، این مذاکره را چه کسی با مرد پرتغالی انجام داد و شخصی که فروردین ماه به او پیشنهاد ۱/۱ میلیون دلار در سال به علاوه معرفی دو دستیار داد و به کی روش اعلام کرد سایر دستیارهایش و سرپرست و مدیر تیم و مدیر رسانه ای تیم ملی را فدراسیون انتخاب می کند، چه کسی بود و با هماهنگی کدام مقام مسئول در فوتبال حتی به کی روش قیمت داد؟

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش شهاب عزیزی خادم مسعود سلطانی فر عزیزی خادم وزیر ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:
«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال 1394
بازیکن و مربی اسبق تیم ملی
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبير خانه شورایعالي مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی كشور
عضو هيات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران
مشاور ورزشي شهرداری مناطق ۱۴،۱۸،۲۱ تهران
رئيس انجمن واليبال شهرداری تهران
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه تربيت دبير شهيد رجایي
مدیر گروه آموزشي مدیریت دانشکده علوم ورزشي دانشگاه شهيد رجایي
عضو هييت ریسه فدراسيون واليبال جمهوری اسلامي ایران
عضو هيئت رئيسه هيئت واليبال استان تهران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
رئيس انجمن واليبال فدراسيون ناشنوایان
رئيس انجمن واليبال دانشگاه پيام نور كشور
مدیر عامل باشگاه كهمان نوین لرستان
قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگي ورزشي متين وارنا صالحين ورامين
ریيس كميته بازاریابي انجمن مدیریت ورزشي كشور
عضو انجمن علمي مدیریت ورزشي كشور
مشاور عالي ورزشي فدراسيون ناشنوایان
عضو هيات رییسه پنل مدیریت ورزشي در همایش ملي یافته‌های نوین در علوم ورزشي
نماینده جامعه كميته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکي پژوهشکده گوارش و كبد دانشگاه شهيد بهشتي
عضو كارگروه ویژه گردشگری جام جهاني فوتبال ۲۰۲۲ قطر
مدیر اجرایي مسابقات ليگ جهاني واليبال در سال ۲
دبير قطب یازده غذا و داروی كشور
عضو كميته علمي سيزدهمين همایش بين المللي علوم ورزشي
رییس انجمن واليبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی