Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان، گفت: ارزش هر سری جهیزیه که شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، اتو، پنکه، دستگاه آبمیوه گیری، سرویس ظرف، جارو برقی و ماشین لباسشویی بیش از ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است، که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت مرکز نیکوکاری حامیان ایتام مهر امام رضا (ع) تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمندان و مددجویان دانست و افزود: تهیه جهیزیه‌ها با همکاری و مساعدت خیرین نیک‌اندیش محقق شده است.

افشار با تاکید بر همکاری مؤسسات خیریه در کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، ادامه داد: بدون تردید نقش خیرین در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

او متذکر شد: کمیته امداد نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌کند تا با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز مددجویان برطرف نماید.

گفتنی است پارسال نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت مراکز نیکوکاری اهداء شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه میلاد امام رضا کمیته امداد خمینی نوعروسان نیازمند جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد