Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز (سه‌شنبه ۱ تیرماه) در دیدار مجازی با جمعی از فعالان انقلابی شهرستان لارستان استان فارس، گفت: جوانان دغدغه‌مند و کارشناس در هر جای ممکن با هم‌افزایی با یکدیگر می‌توانند الگوی دولت سایه را در شهر و روستای خود ادامه بدهند و در این مسیر نباید معطل بمانند.

جلیلی تاکید کرد: حرکت‌های موازی جوانان جبهه انقلاب در ایام انتخابات باید یکپارچه شود و همه با هم برای پیشرفت و جهش کشور تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید بر سر موضوعات گذشته معطل ماند؛ حرکت باید رو به جلو، جمعی، نتیجه‌مند و برای رفع مشکلات مردم صورت بگیرد. از ظرفیت ادارات دولتی، نمایندگان مجلس و .. استفاده کنید تا ان‌شاءالله در چهار سال آینده بتوانیم پیشرفت واقعی در کشور را شاهد باشیم.

جلیلی با بیان اینکه فعالیت‌های دولت سایه ،خاطرنشان کرد: ویژگی این یک ماهه اخیر این بود که دولت سایه تبیین شد و به همت جوانان در شهرهای مختلف به یک حرکت اجتماعی تبدیل شد.

وی افزود: این حرکت اجتماعی زمانی ادامه خواهد یافت که جوانان شهرها و روستاها و مناطق مختلف کشور سایه به سایه روند کشور را دنبال کنند و در حد وسع خود بر آن تاثیر بگذارد.

عضو شورایعالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جوانان انقلابی در مناطق مختلف کشور، گفت: این حرکت‌ها اگر ادامه پیدا کند و شما جوانان در مناطق و محلات خود پیگیر مشکلات مردم باشید، شیرینی آن چشیده خواهد شد.

وی تاکید کرد: چشیدن شیرینی فعالیت‌های انقلابی باید در نتیجه گرفتن از کارها خود را نشان بدهد. اگر کارها نتیجه ندهد، همان نمایش است که ما مکررا گفته‌ایم.

جلیلی گفت: مردم اگر احساس کنند کار شما برای آنها نتیجه داشته است، می‌شود کار واقعی و شما باید برای رسیدن به این نتیجه برنامه‌ریزی کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: دولت سایه متکی به افراد نیست؛ هم‌افزایی خود شما جوانان برای معین کردن سند پیشرفت شهرها و روستاها بواسطه ابتکارات، می‌تواند اولین گام برای ترویج گفتمان دولت سایه در هر نقطه از کشور باشد.

جلیلی خاطرنشان کرد: ارتباط موثر شما با یکدیگر و مشارکت موثر میسر است؛ مدل باشگاه کشاورزان جوان متکی به ظرفیت جوانان بود.

وی افزود: جلسات را به منظور نتیجه گرفتن ادامه بدهید و نه معطل دولت بمانید و نه معطل کارگروه‌های دولت سایه. وقتی با مردم ارتباط مستمر داشته باشید، موضوعات معلوم شده و آنگاه می‌تواند با جمع‌های کارشناسی، اولویت‌ها را مشخص کنید.

جلیلی عنوان کرد: وقتی اولویت‌ها و موضوعات مشخص به دست آمد و در ارزیابی به جمع‌بندی و نتیجه رسیدید، بنده استقبال می‌کنم که برای ادامه کار حتما در ارتباط با شما باشم.

وی تصریح کرد: در حال تدارک سازوکاری هستیم تا میان جوانان دغدغه‌مند و کارشناس در نقاط مختلف کشور هم‌افزایی موثر را در قالب دولت سایه ادامه بدهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با شروع کار دولت جدید همه ما وظیفه داریم کما فی السابق به او کمک کنیم؛ اگر کار درستی در شهر شما در حال شکل گرفتن است همه وظیفه داریم از آن پشتیبانی کنیم و موانع را در حد وسع خودمان برطرف کنیم.

وی افزود: همچنانکه اگر موضوعی دارای اولویت بود و مغفول مانده بود باید برای تکمیل آن به مسئولان شهری کمک کنیم و اگرخدای ناکرده روند اشتباهی در پیش گرفته شده بود، کمک کنیم تا تصحیح شود.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1528133

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی دولت سایه نه معطل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم