Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:11:08 GMT

۱۳ دستگاه ماینر در پلدختر کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۰۳۲

۱۳ دستگاه ماینر در پلدختر کشف و ضبط شد

سرهنگ علی امانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز افرادی در سه نقطه مختلف شهر پلدختر از ارز دیجیتال کلانتری مرکزی این شهر وارد عمل شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از محل های مورد نظر این تعداد دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف و ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ارزش ریالی دستگاه های مکشوفه قاچاق و غیر مجاز توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی برابر تبصره ۴ ماده ۱۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی که در سایت سیستم جامع انبارها ثبت نشوند قاچاق محسوب و با قاچاقچیان این اقلام برخورد قانونی دارد.

سرهنگ امانی از شهروندان خواست با توجه به این که بیت کوین یکی از رایج ترین ارزهای دیجیتال است که به صورت قاچاق در فضای مجازی برای استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای به صورت کلان خرید و فروش می شود بنابر این شهروندان هر گونه مشاهده مواردی از این قبیل را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد اما در سال های اخیر دستگاه هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آنها در ایران غیر مجاز است.

برچسب‌ها پلدختر کالای قاچاق کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر کالای قاچاق کشفیات پلدختر کالای قاچاق کشفیات غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس واحد گشت و بازرسی اداره منابع آب تایباد گفت: در حوالی روستای کلاته کاظم یک دستگاه سبک حفاری غیرمجاز که در محل چاه غیر مجاز مستقر و قصد حفاری داشت توقیف و به پارگینگ منتقل شد.

مسعود آبکه افزود: توقیف این دستگاه با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی در محل وقوع جرم صورت گرفت و دستگاه حفاری غیر مجاز و تجهیزات آن توقیف شد.

وی گفت: پس از شناسایی مالک دستگاه حفاری غیرمجاز  پرونده برای انجام مراحل قضایی به دادسرای شعبه رسیدگی به تخلفات آب ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان