Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقابل تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان به پیروزی تیم میزبان انجامید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان طی چارچوب مسابقه‌ای معوقه از هفتۀ بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولاد آره‌نای استان خوزستان از ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه امشب ۱ تیرماه برگزار شد که درنهایت با نتیجۀ ۲ بر صفر خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود. شاگردان جواد نکونام برای بقا در لیست بالانشینان به حداکثر امتیازات این تقابل خانگی نیاز مبرمی داشتند و از آن‌سو، شاگردان محمود فکری در ادامۀ روند روبه‌رشد خود به‌دنبال کسب موفقیت در خارج از خانه بودند.   بازی در ابتدا پایاپای دنبال شد اما در نخستین نیمه لوسیانو پریرا تیم فولاد را به گل رساند و فرشاد احمدزاده نیز در نیمه دوم تیر خلاص را بر پیکر مسجدسلیمانی‌ها فرود آورد تا فولاد به رده ششم برسد و نفت راهی رده دهم گردد. یک پنالتی تیم نفتی را نیز محسن فروزان مهار کرد تا امیدهای این تیم برای بازگشت ناامید شود.   فولاد ۲ گل: لوسیانو پریرا (۱۲) - فرشاد احمدزاده (۶۲)   نفت مسجدسلیمان صفر گل: -   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی