Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@23:58:34 GMT

حرف‌های عجیب آلکنو به ملی‌پوشان والیبال

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۰۶۶

حرف‌های عجیب آلکنو به ملی‌پوشان والیبال

تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لهستان شد.

یک رسانه لهستانی در مورد این بازی نوشت: تیم ملی لهستان که از حضور در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال تا حد زیادی مطمئن بود از کوبیاک و کورک در ترکیب 14 نفره خود استفاده نکرد. بازیکنان دو تیم با وجودی که در یک طبقه از هتل به مدت یک ماه حضور داشتند، تصمیم گرفتند که وارد هیچ جنگ لفظی و حاشیه‌ای نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در 2 ست ابتدای بازی شکست خورد و در ست سوم هم 6 بر صفر عقب بود. کادر فنی تیم ملی ایران در این بازی به داور اعتراض کردند که بازیکنان لهستان با زدن ضربه به پشت نیمکت خود، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند.

ویتال هینن، سرمربی لهستان نیز به داوران گفت که چرا در مورد چیزی که در 13 بازی گذشته، مشکلی برای کسی ایجاد نکرده، اعتراض می‌کنید؟

این سایت لهستانی ادامه داد: ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر سر بازیکنانش داد می‌زد که خجالت نمی‌کشید؟ فرزندان، پدر و مادر و همسران شما این بازی را می‌بینند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد.

به علاوه بین ۲نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

کد خبر 845355 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • خبر عجیب؛ توافق تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ ملی اروپایی
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران