Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همواره در راستای ماموریت‌های خود حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم که فرزندان خود در ناجا را هدایت و حمایت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پای کار بوده و برای نمونه دیدیم در زلزله سی‌سخت هیچگونه مشکل ناامنی به وجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در انتخابات آمادگی لازم به وجود آمد و برآورد این بود که ممکن است تنش‌هایی در انتخابات شهر و روستا وجود داشته باشد که با آمادگی کامل مدیریت شد و مشکل خاصی به وجود نیامد.

اشتری در ادامه افزود: در انتخابات نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده گرفتیم و در استان‌ها نیز این وظیفه بر عهده فرماندهان استان‌ها بودند که در کنار آنها سایر دستگاه‌ها علی‌الخصوص بسیجیان همکاری خوبی با نیروی انتظامی در بحث امنیت انتخابات داشتند.

اشتری گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه احتمال تحرکات عوامل خارجی و همچنین ضد انقلاب می رفت اما هیچ گونه مشکلی پیش نیامد و رهبری معظم در پیام خود از دست اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر و مهم‌تر است.

اشتری در ادامه افزود: در موضوعات مختلف از جمله کرونا نیروی انتظامی پیشتاز بود در مقطعی که این اتفاق افتاد نیروی انتظامی در صحنه حاضر بود و مصوبات را پیگیری می‌کنیم، بیش از 80 درصد مصوبات به نیروی  انتظامی برمی‌گردد.

 وی گفت: تحت قرارگاه امام رضا علیه السلام با ابلاغ ستاد کل این کار را انجام می‌دادیم در حوزه بهداشت و خدمات‌رسانی و ایجاد امنیت کارهای خوبی توسط ناجا صورت گرفت که امیدواریم همواره در خدمت مردم باشیم.

اشتری در ادامه گفت: اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است و ناجا جزو دستگاه‌های برتر در این زمینه بوده و در نظرسنجی ها همواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده و هرگاه از مردم در خصوص عملکرد ناجا سؤال شده پاسخ‌های خوبی داده‌اند که امید است اعتماد مردم را بیش از پیش به خود جلب کنیم.

وی افزود: در خصوص امکانات حتماً استان کهگیلویه و بویر احمد را مد نظر قرار خواهیم داد در این بین باید مسئولان استانی نیز همکاری لازم را داشته باشند و خیرین امنیت‌ساز پای کار بیایند تا بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار فرزندان شما در ناجا قرار دهیم.

اشتری خاطرنشان کرد: قاعدتاً پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها نیاز به تعمیر و ترمیم و ساختمان جدید دارند اگر خیرین و مسئولان پای کار بیایند بخشی حل می‌شود و ما نیز به تعهدات خود عمل خواهیم کرد زیرا حق این مردم امنیت است. 

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ناجا جمهوری اسلامی امنیت انتخابات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان