Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 1 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: اعضای این کمیسیون با حضور در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نشست مشترکی را با مدیران شهرداری تهران و رییس سازمان مدیریت بحران کشور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ا فزود: آمادگی شهرداری تهران درباره حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و ... در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفت ضمن اینکه امکانات، دستگاه‌ها و تجهیزات آنها هم مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: بررسی امکان اضطرای مردم تهران در حوادث مختلف و موانع پیش‌رو در این موضوع در نشست عصر  امروز با مسئولان مدیریت شهری در خصوص بحران‌های احتمالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

آصفری گفت: مشکلات و موانع شهرداری تهران درباره وقوع بحران‌ها و استان‌های معین در زمان امدادرسانی به پایتخت مورد بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه اگر هم قرار است تهران به عنوان استان معین سایر استان‌ها بر اثر حوادث مختلف اقدامات امدادی  انجام دهد هم مورد بررسی قرار گرفته و در مورد این پشتیبانی‌ها به صورت جزیی بحث و بررسی شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراها از بعد نظارتی موضوع مدیریت بحران در کلانشهر تهران را مورد بررسی قرار دادند؛‌ ضمن اینکه امروز از رصدخانه شهرداری تهران هم بازدیدی صورت گرفت و نقشه‌ها و امکانات و تجهیزات آنها را بررسی کردیم. همچنین پیروز حناچی شهردار تهران توضیحات لازم را به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده اراک در مجلس اظهار داشت: بررسی نحوه امدادرسانی و مدیریت بحران در پایتخت در یک جلسه چهار ساعته با حضور مدیران شهرداری تهران و مدیریت بحران وزارت کشور به صورت ویژه بحث و بررسی شد.

پربیننده ترین تصویب یک ماده از لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش رتبه بندی فرهنگیان شامل نیروهای اداری خواهد شد؟ جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی شد دستور قالیباف برای رسیدگی به پرونده اخلال در انتخابات رفع موانع تولید یا مانع تراشی؟ / ایرادات طرح رفع موانع تولید کشاورزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور مورد بررسی قرار شهرداری تهران مدیریت بحران قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898425

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟