Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:21:20 GMT

انتظار سعید جلیلی از دولت رییسی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۱۴۹

انتظار سعید جلیلی از دولت رییسی چیست؟

به گزارش جماران؛ رییس دولت سایه گفت: ویژگی این یک ماه اخیر این بود که دولت سایه تبیین شد و به همت جوانان در شهرهای مختلف به یک حرکت اجتماعی تبدیل شد.

سعید جلیلی در ارتباط مجازی با جمعی از جوانان لارستانی با بیان اینکه در حال تدارک سازوکاری هستیم تا میان جوانان دغدغه‌مند و کارشناس در نقاط مختلف کشور هم‌افزایی موثر را در قالب دولت سایه ادامه بدهیم، اظهار کرد:دولت سایه متکی به افراد نیست؛ هم‌افزایی خود شما جوانان جهت معین کردن سند پیشرفت شهرها و روستاها بواسطه ابتکارات، می‌تواند اولین گام برای ترویج گفتمان دولت سایه در هر نقطه از کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانان دغدغه‌مند و کارشناس در هر جای ممکن برای کمک به دولت می‌توانند با هم‌افزایی الگوی دولت سایه را در شهر و روستای خود ادامه بدهند و در این مسیر نباید معطل بمانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت‌های موازی جوانان جبهه انقلاب در ایام انتخابات باید یکپارچه شود و همه با هم برای پیشرفت و جهش کشور تلاش کنند.نباید بر سر موضوعات گذشته معطل ماند؛ حرکت باید رو به جلو، جمعی، نتیجه‌مند و برای رفع مشکلات مردم صورت بگیرد.

جلیلی خطاب به جوانان، افزود: از ظرفیت همکاری با ادارات دولتی، نمایندگان مجلس استفاده کنید تا ان‌شاءالله در چهار سال آینده بتوانیم پیشرفت واقعی در کشور را شاهد باشیم.

رییس دولت سایه خاطرنشان کرد: ویژگی این یک ماه اخیر این بود که دولت سایه تبیین شد و به همت جوانان در شهرهای مختلف به یک حرکت اجتماعی تبدیل شد.این حرکت اجتماعی زمانی ادامه خواهد یافت که جوانان شهرها و روستاها و مناطق مختلف کشور سایه به سایه روند کشور را دنبال کنند و در حد وسع خود بر آن تاثیر بگذارد.

وی همچنین گفت: چشیدن شیرینی فعالیت‌های انقلابی باید در نتیجه گرفتن از کارها خود را نشان بدهد. اگر کارها نتیجه ندهد، همان نمایش است که ما مکررا گفته‌ایم. مردم اگر احساس کنند کار شما برای آنها نتیجه داشته است، می‌شود کار واقعی و شما باید برای رسیدن به این نتیجه برنامه‌ریزی کنید.

جلیلی در پایان گفت:  جلسات را به منظور نتیجه گرفتن ادامه بدهید و نه معطل دولت بمانید و نه معطل کارگروه‌های دولت سایه. وقتی با مردم ارتباط مستمر داشته باشید، موضوعات معلوم شده و آنگاه می‌تواند با جمع‌های کارشناسی، اولویت‌ها را مشخص کنید.وقتی اولویت‌ها و موضوعات مشخص به دست آمد و در ارزیابی به جمع‌بندی و نتیجه رسیدید، بنده استقبال می‌کنم که برای ادامه کار حتما در ارتباط با شما باشم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سعید جلیلی دولت سایه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دولت سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنج شنبه به همراهی جمعی از معاونان و وزرا در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به استان سمنان سفر کرد.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور خواهد بود.

صبح جمعه نیز در دومین روز از سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان، رئیسی به دامغان سفر کرد تا با مردم این شهر نیز دیدار و گفت وگو کند.

اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا را در زیر بخوانید.

۱۰:۴۱ رئیس جمهور وارد دامغان شد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

۱۰:۲۲ نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد

رئیس جمهور در این نشست پس از شنیدن گزارش مشکلات و مسائل برخی موضوعات اولویت‌دار استان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.

در ابتدای این جلسه موضوع کلان پروژه آزادراه حرم تا حرم و دو چالش عمده پیش‌روی این پروژه از جمله موضوع بازنگری در قرارداد احداث آن و همچنین تأمین منابع مالی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به اجرای این آزادراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پیشنهاد بازنگری در مسیر احداث آزادراه حرم تا حرم و اصلاح یا حذف بخش‌های غیرضرور این طرح با اقدامات فنی و مهندسی و همچنین عبور این آزادراه از نزدیکی شهرها به جهت هم بهره‌مندی مسافرین از خدمات شهری و هم رونق بیشتر شهرهای در مسیر، از دیگر موضوعاتی بود که در این رابطه مطرح شد.

رئیسی در ادامه پس از دریافت گزارشات معاون اجرایی رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به‌عنوان مجری پروژه و مسؤولیا وزارت راه و شهرسازی دستور تأمین اعتبار بخش‌های اولویت‌دار این پروژه را صادر و مقرر کرد سایر مشکلات پیش‌روی اجرای آن با ارائه راهکار در قالب یک بسته پیشنهادی از سوی مجریان طرح جهت بررسی و تصویب به دولت ارائه شود.

در بخش دیگری از این جلسه موضوع بلاتکلیفی کارخانه سیمان بی ارجمند و دلایل و چرایی توقف احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش معاون اجرایی رئیس جمهور، روند احداث این کارخانه از سال ۸۴ و با سهامداری ۳۸ هزار نفر از مردم سمنان آغاز شد، اما در ادامه به‌رغم پیشرفت ۵۴ درصدی به دلیل تأخیر و عدم توانایی مدیران آن در بازپرداخت وام ارزی، افزایش میزان بدهی به دلیل نوسانات قیمت ارز و منتفی شدن توجیه اقتصادی متوقف شد.

رئیسی پس از شنیدن گزارش مدیران این کارخانه و همچنین نقطه نظرات مسئولان استانی، نظر به اهمیت مسئله سهامداری مردم در این کارخانه و اهتمام دولت نسبت به حفظ منافع مردم، به معاون اجرایی رئیس جمهور دستور داد پیشنهادات ارائه شده را بررسی و ضمن گردش کار موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت و هماهنگی با بخش حقوقی دولت موضوع را برای طرح در هیأت دولت آماده کنند.

این گزارش تکمیل می‌شود...

کد خبر 6082339

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند!
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد