Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی آلمان از جدال تیمش با مجارستان می گوید. 

یواخیم لوو از شرایط آلمان پیش از مصاف با مجارستان می گوید.

به گزارش طرفداری، آلمان و مجارستان در چارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی یورو 2020، روز چهارشنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران در فوتبال آرنای مونیخ به مصاف هم می روند. یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و از شرایط تیمش گفت:

مصدومان در مورد مصدومیت مولر باید تا فردا صبر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او تحت معاینه قرار خواهد گرفت تا مشخص شود می تواند ما را مقابل مجارستان همراه کند یا نه، پس از معاینه تصمیم خواهیم گرفت. هوملس، گوندوعان و گوزنس امروز بدون مشکل با ما تمرین کردند. تنها مولر و کلوسترمان در تمرین غایب بودند. جانشین مولر در ترکیب؟ تا فردا عصر صبر خواهیم کرد تا به طور واضح شرایط او را بدانیم. گزینه ها و احتمالات متفاوتی داریم. با بازیکنان صحبت خواهیم کرد و پس از آن تصمیم می گیریم. موسیالا  موسیالا قطعا در بازی فردا ما را همراهی خواهد کرد، او پیشرفت کرده و شایستگی این پاداش را دارد؛ از کیفیت سطح جهانی که دارد باخبریم. جمال در برخی زمینه ها به وضوح بهتر شده و عملکرد خوبی از خودش در تمرینات نشان داده است. مجارستان  آنها همیشه آماده هستند و می توانند حریف را مستاصل کنند. دیدیم که چه مشکلات بزرگی برای فرانسه ایجاد کردند. پرتغال هم مقابل این تیم تا قبل از دقیقه 80 نتوانست گل بزند. بازی فردا به مانند بازی با پرتغال، یک بازی باز نخواهد بود. مجارستان به شدت پیشرفت کرده است. گورتسکا  به نظرم او می تواند از ابتدا بازی کند، البته که اگر او را آرام آرام به زمین برگردانیم بهتر خواهد بود. از لئون عملکرد خوبی در تمرینات مشاهده کرده ایم. رابین گوزنس  او آدم مثبتی است و خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار می کند و نگرش بسیار خوبی هم دارد. رابین سرشار از اراده و حرفه ای گری است. او با فرم کنونی اش ارزش بسیار زیادی برای ما دارد. 2 بازی قبل  اینکه مقابل تیم هایی چون پرتغال و فرانسه به حریف موقعیت گل دادیم، طبیعی بود. قطعا مقابل پرتغال بهتر بودیم اما من از نمایشی که تیم ارائه داد، راضی نشدم. در طول بازی اشتباهاتی مرتکب شدیم اما از طرف دیگر، روی مسابقه تسلط داشتیم. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد