Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار کرد: اگر مدیران قصور و تکلیفی داشته باشند یعنی مرتکب قصور شده اند.

وی ادامه داد: در دوره اخیر بحث ترک فعل‌ها مورد توجه قرار گرفت باید بررسی شود چرا مسئولان به قانون عمل نمیکنند و آیا این قصور ناشی از کم کاری بوده یا کمبود امکانات و هرکجا کم کاری مسئولان مشاهده شود قابلیت پیگیری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری بیان کرد: جرم عبارت است از فعل یا ترک فعل و هرکسی حتی اگر مسئولیتش هم تمام شود باید مسئول کم کاری خود باشد
دادستان کل کشور درباره دادسرا هم گفت: خدمت به مردم در دستگاه قضایی وظیفه ما است و یکی از موضوعات مورد تکلیف تکریم ارباب رجوع و کرامت آن‌ها است.

وی ادامه داد: برای آنکه مردم و مراجعان دستگاه قضا که حقشان برخورداری از عدالت است چه در حوزه اداری، صدور و اجرای حکم وظیفه داریم آنگونه که شایسته مردم است در خدمت مردم برای اجرای عدالت باشیم.

منتظری با اشاره به اجرایی شدن این هدف بیان کرد: مردم خودشان بهترین کمک را به ما می‌کنند تا این امر به درستی اجرا شود مردم بهترین ناظر هستند و برای اینکه بدانند دستگاه قضا می‌خواهد در اختیار مردم باشد تسهیلاتی برای  آن‌ها ارائه داده ایم تا خود مردم به عنوان ناظر اشکالات را به ما منعکس کنند.

وی افزود: در دادستانی کل کشور سامانه‌ای وجوددارد که تمام مردم از سراسر کشور می‌توانند شکایات خود را به سامانه ما ارجاع دهند،در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار و یکصد ورودی به این سامانه داشته ایم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: از مردم این انتظار را دارم که بهترین گزارشگر باشند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضاییه ترک فعل عدالت کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد