Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:03:09 GMT

نجات گوسفند از درون چاه + عکس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۲۲۱

نجات گوسفند از درون چاه + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، ساعت 08:04 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از سقوط یک راس گوسفند در داخل چاهی در در جاده ورامین، محله قلعه نو، جاده چال طرخان خبر دادند که مرکز فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات، بلافاصله آتش نشانان گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه اعزام کرد.
رسول جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار کرد: یک راس گوسفند به علت عدم وجود حفاظ مناسب در اطراف یک حلقه چاه به عمق 9 متری سقوط کرده بود و مالک حیوان، قادر به خارج کردن آن از داخل چاه نبود و در تماس تلفنی از سامانه 125 درخواست کمک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به برپایی کارگاه مناسب کردند و یکی از آتش نشانان با فرود به عمق چاه توانست این حیوان را بدون آسیب دیدگی به بیرون از چاه منتقل کرده و تحویل گله دار دهد.
جعفری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن حیوان و تحویل به گله دار، ضمن ارائه تذکرات ایمنی به مالک زمین جهت محصور کردن اطراف دهانه چاه، به عملیات خود خاتمه دادند.

پربیننده ترین خودکشی قدیمی ترین بیمار مبتلا به کرونا + عکس تغییر چهره عجیب دختر زیبا باجراحی پلاستیک +عکس نجات یک کودک از مرگ توسط گربه سوپرمن + فیلم چاقو خوردن آقای بازیگر + فیلم کشف جنازه دار زده جوان۱۷ ساله روی درخت + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حادثه آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746279

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده