Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وقت تلف کردن تیم فولاد، گفت: امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

سعید لطفی در نشست خبری پس از بازی با فولاد، اظهارکرد: این برد را به فولاد تبریک می گویم و امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت کشی ها زیاد است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: درباره بحث فنی صحبتی ندارم زیرا حریف توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند و برد مبارک آن ها باشد. ما هم موقعیت های خوبی داشتیم و چه بسا اگر پنالتی مان گل می شد شاید می توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم و حتی به برد برسیم.

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان این که کمی وقت تلف کردن تیم فولاد روند بازی را کند کرد، افزود: ان شاءالله بازی به بازی تیم ما بهتر شود و برای فولاد هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید فرید بهزادی کریمی آماده زدن ضربه پنالتی نبود، گفت: قطعا او تمام فکرش این بود که آن ضربه به گل تبدیل شود و به هر دلیلی ممکن است که گل نشود. خیلی فکرمان را مشغول این موضوع که چرا بازیکن مان آن را به گل تبدیل نکرد یا چرا ضربه را آرام زد، نمی کنیم. به هر حال به هر دلیلی آن ضربه گل نشد.

لطفی درباره غیبت عباس عسکری، ابتدا عنوان کرد که او مشکوک به کرونا است و بعد نیز گفت که او بیمار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان سعید لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی در شرایطی در اسفندماه به عنوان فولاد خوزستان انتخاب شد که پیش از او علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز و احمد آل‌نعمه این تیم را در لیگ بیست و سوم هدایت کرده بودند و این تیم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشت.

حالا در شرایطی که فولاد در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، عبدالله ویسی در یک نشست خبری حاضر شد تا در خصوص شرایط این تیم صحبت ‌کند.

ویسی در بخشی از این کنفرانس درباره بازیکنان فولاد صحبت کرد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره بازیکنی به نام ابراهیم سلجوقی که هفت سال است در لیست فولاد قرار دارد اما حتی یک‌بار هم در ترکیب این تیم قرار نگرفته است، توضیح داد.

ویسی گفت: باید ببینیم مربی قبل از من روی چه حسابی بازیکن گرفته یا کجا به دردش می‌خورد. باز هم این لیستی که از طرف مربیان قبلی بسته شده، برای من قابل احترام است، چون اگر آقای منصوریان می‌دانست من بعدا جایگزین می‌شوم، شاید به من زنگ می‌زد و می‌گفت عبدالله، می‌خواهم فلان بازیکن را بگیرم، آیا به درد بعدا تو می‌خورد یا نمی‌خورد. هر مربی‌ای با نظر و تفکر و ایده خودش یار می‌گیرد اما گاها شاید یک بازیکن را من بخواهم و نیاید.

او ادامه داد: برای مثال من آبادان بودم و با میلاد بدرقه، امین جهان کهن و مهران موسوی صحبت کردم اما اوکی نشد. آیا مقصر صنعت نفت آبادان یا من بودیم؟ شاید اتفاقاتی افتاد که آنها نیامدند. به من گفتند آبادان برای نیفتادن بجنگند و الان هم برای نیفتادن می‌جنگند و بحثی نیست؛ نگفتید برای قهرمانی بجنگد که الان مثل سپاهان و تراكتور بالای جدول باشد.

ویسی تاکید کرد: وقتی مربی بازیکن می‌گیرد، با تفکرات خودش می‌گیرد و من نمی‌توانم بگویم این بازیکن را می‌خواستم یا نه. شاید اگر سال بعد باشم، ۱۰ تا از این بازیکنان را نخواهم و شاید هم همین‌ها باشند. من نمی‌توانم بگویم چرا فلان بازیکن هست و چرا نیست.

او در واکنش به اینکه منصوریان هم نمی‌دانست ابراهیم سلجوقی چطور جذب شده اما سال بعد هم او را در لیست نگه داشت، گفت: اگر من هم سال بعد ماندم و این اتفاق برای من هم افتاد، از من این سوال را بپرسید.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران