Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک صادرات ایران در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک صادرات ایران نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع – تلفیقی این بانک، سود خالص حسابرسی نشده در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۵۰۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۷۲,۰۷۷,۱۲۲ میلیون ریال رسیده است.

همچنین در بخش دارایی های بانک صادرات ایران، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) ۲۱۵,۲۸۹,۱۹۶ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است.

در بخش دیگری از دارایی های بانک صادرات ایران، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) به رقم ۲۲۲,۳۳۷,۹۸۱ میلیون ریال رسیده است.

در مجموع، جمع دارایی‌های بانک صادرات ایران در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۵,۳۳۰,۳۲۲,۸۱۴ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۰۹ درصد بیشتر شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران حسابرسی نشده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی منفرد روز دوشنبه در جلسه توسعه صادرات استان، افزود: این هدفگذاری بر اساس برنامه هفتم توسعه و با احتساب ۲۳ درصد رشد، تعیین شد.

وی افزود: این میزان در سال گذشته ۴۵۷ هزار تن به ارزش ۵۳۵ میلیون دلار بود.

گلشنی منفرد اظهار داشت: محصولات تولیدی استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود که ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: در سال جاری، ۳۲ کالای جدید صادراتی نیز به سبد محصولات صادراتی استان افزوده شده است.

گلشنی منفرد با بیان اینکه سهم صادرات استان از کشور ۱.۳ درصد است، افزود: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی ادامه داد: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

کد خبر 6085662

دیگر خبرها

  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است