Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: مشکلات اقتصادی، ریشه کاهش مشارکت و قهر با صندوق بود.

روزنامه آرمان از علی صوفی وزیر دولت اصلاحات پرسید «جنس اعتراض مردمی که پای صندوق‌های رأی نرفتند با جنس اعتراض اصلاح‌طلبانی که رأی ندادند چه تفاوتی دارد؟»

صوفی در پاسخ گفت: به باور من علت قهر مردم با صندوق‌های رأی ریشه‌اش به مشکلات و فشارهای اقتصادی باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

هم به دلیل مشکلات اقتصادی و هم به علت ارز چهار هزار و 200 تومانی همچنین علت دیگر آن مربوط می‌شود به نزدیکان و تخلفات، البته نباید از عملکردهای مثبت اصلاح‌طلبان غافل شد چرا که در زمینه خارجی، تفاهم‌نامه‌ها، برجام و در اینکه اعتقاد دارند که کشور نباید منزوی باشد، طرز تفکراتشان خوب است ولی در میان اصلاح‌طلبان رانت‌بازی و اینکه کدام وزارتخانه را بگیرند، ایران خودرو و سایپا را چه کسی بگیرد متأسفانه بسیار زیاد است.

«چرا با وجود اینکه جبهه اصلاحات اعلام کرد که کاندیدایی در این انتخابات ندارد و از کاندیدایی حمایت نکرد اما برخی از احزاب از عبدالناصر همتی حمایت کردند با وجود اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که اصلاح‌طلبان پیروز این میدان نیستند؟» صوفی در پاسخ این سؤال می‌گوید: به باور من حتی اگر همه اصلاحات هم حمایتش را از آقای همتی اعلام می‌کرد، باز هم ایشان رأی نمی‌آورد. علت آن هم همان مشکلات اقتصادی است که عنوان کردم./کیهان

منبع: فردا

کلیدواژه: صوفی وزیر دولت اصلاحات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید امیر برهانی نائینی در جلسه‌ای که با حضور محمد مجید فولادگر، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بابائی دبیر کارگروه ملی صنعت دانش بنیان و همچنین مدیران ارشد تعدادی از شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با هدف آشنایی بیشتر با خدمات حمایتی صندوق برگزار شد ضمن تشریح خدمات متنوع بیمه‌ای و تضمینی صندوق ، از بسته حمایتی جدید ویژه صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی کرد.   مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات افزود : بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت و با تصویب هیات مدیره صندوق مبنی بر حمایت همه جانبه از صادرات شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌برداری از خدمات تضمینی صندوق به توسعه عملکرد صادراتی خود مبادرت کنند. وی با اشاره به امکان تضمین تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی در سیستم بانکی کشور با حداقل وثایق نوع اول، گفت : در همین راستا، صدور ضمانت‌نامه اعتباری برای شرکت‌های دانش بنیان، به صورت کاهش حداکثر ۱۰ درصدی از حداقل وثایق نوع اول در هر گروه اعتباری خواهد بود. به این صورت، وثایق نوع اول برای شرکت‌های دانش بنیان واقع در گروه‌های اعتباری A و B، صفر در نظر گرفته خواهد شد.   برهانی نائینی تاکید کرد: همچنین در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان صادراتی که از ظرفیت شرکت‌های امین استفاده می‌کنند، صندوق ضمانت صادرات ایران به پوشش اعتباری خریداران خارجی برای شرکت‌های فوق اقدام خواهد کرد.   مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی بانک‌ها و ضرورت استفاده از سایر ابزار‌ها و روش‌های نوین تامین مالی، شرکت‌های صادراتی دانش بنیان می‌توانند با استفاده از ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و از طریق صندوق‌های تامین کننده مالی (crowd funds) بخشی از سرمایه ثابت مورد نیاز برای پروژه‌های صادرات محور خود را تامین کنند. ترکیب وثایق و تسهیل فرآیند صدور در این حوزه نیز با حداکثر ظرفیت حمایتی صندوق (با حداکثر ۳۰ درصد وثیقه) محقق خواهد شد. فولادگر، معاون وزیر صمت هم ضمن تبیین اهمیت صادرات محصولات دانش بنیان، این حوزه را پیشران سیاست‌های اصلی وزارت صمت جهت توسعه صنعتی معرفی کرد و گفت : رویکرد محوری وزیر با توجه به سوابق علمی و تجربی وی، اهتمام به صادرات محصولات دانش بنیان است. انتظار می‌رود با بسته جدید حمایتی در نظر گرفته شده از سوی صندوق، گام مهمی در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟