Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:25:56 GMT

شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۵۲۹

شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین حقیقت شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا (ع) برگزار شد، تاکید کرد: در این محفل شعرای آئینی سرشناس استان و کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره رضوی در زمره محورهای این محفل بود، تاکید کرد: مهدی رحیمی شاعر آئینی برجسته کشور در این نشست آخرین سروده خود در وصف امام رضا (ع) را خوانش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه حضور شعرای استانی در این برنامه و ارائه اشعار مرتبط با فرهنگ ناب رضوی می‌تواند زمینه ساز اشاعه این فرهنگ در بین سایر هنرمندان باشد، گفت: این گونه محافل باعث تقویت روحیه وفاق و همدلی در بین هنرمندان استان خواهد شد.

حقیقت با بیان اینکه کانون شعر و ادب دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی می‌تواند پاتوقی برای فرهنگ دوستان و شعرای استان در جهت ترویج و گسترش فرهنگ شعر ولایی باشد، ابراز داشت: امید است شاعران عرصه هنر تلاش کنند تا با اشعاری به روز، در وصف ائمه اطهار (ع) برای تحقق اشاعه فرهنگ رضوی گام بردارند.

کد خبر 5242269

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رحیمی فرهنگ رضوی شب شعر خادمیاران رضوی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی گرگان نتایج شمارش آرا رای گیری بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد