Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:28:39 GMT

آتش‌سوزی در ۲ منطقه از منابع طبیعی لالی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۵۴۰

آتش‌سوزی در ۲ منطقه از منابع طبیعی لالی

 شاپور حاجی پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت افزود: به محض اطلاع از این آتش سوزی ، نیروهای محلی و منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند و آتش را دراین مناطق مهار کردند.
وی افزود: در کوه سارلند و گاو خفت هیچگونه عرصه جنگلی ودرختی وجود نداشت و فقط مراتع طعمه آتش شده است.
مدیر منابع طبیعی لالی گفت: احتمال می رود عوامل انسانی به دلیل اختلافات ملکی در این آتش سوزی دخالت داشته باشند ولی برای اظهار نظر دقیقتر دراین باره ،  بررسیهای کارشناسی در دست انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  حاجی پور با اشاره به احتمال وزش باد و گرمای هوا و شرایط حاکم بر منطقه گفت: ممکن است در برخی نقاط آتش دوباره شعله ور شود اما نیروها در محل مستقر هستند و وضعیت تحت کنترل می باشد.
هنوز آمار دقیقی از مقدار وحجم مرتع سوخته شده اعلام نشده است.

برچسب‌ها آتش سوزی لالی منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی لالی منابع طبیعی آتش سوزی لالی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه