Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلمان و مجارستان، آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.  اطلاعات بازی آلمان و مجارستان تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۲ تیر ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فوتبال آرنا، مونیخ، آلمان تورنمنت: هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ – گروه F داور: سرگی کاراسف (روسیه) بررسی وضعیت تیم های آلمان و مجارستان

 آلمان: مانشافت جام را با شکست مقابل فرانسه آغاز کرد اما نمایش خوبی که مقابل قهرمان جهان از شاگردان لوو مشاهده شد، سبب شد تا هواداران به بازی های آینده امیدوار باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمانی ها مقابل پرتغال پاداش بازی فوق العاده خودشان که از نظر دی بوئر بهترین عملکرد یک تیم در یورو ۲۰۲۰ بود را گرفتند و مدافع عنوان قهرمانی را نقره داغ کردند. تیم لوو فردا و در روزی که دو حریف مستقیمش در مرحله گروهی باید به مصاف هم بروند، مقابل تیم سرسخت مجارستان به میدان می رود. مانشافت در صورت عدم پیروزی فرانسه و شکست مجارستان، به عنوان صدرنشین گروه مرگ به مرحله حذفی صعود می کند. 

مجارستان: شاگردان مارکو روسی با نمایشی که مقابل فرانسه از خودشان نشان دادند، ثابت کردند که دیگر حتی روی کاغذ هم حریف ضعیفی نیستند. متوقف کردن قهرمان جهان به مجارستان اعتماد به نفس بخشیده است. مجارها در آخرین گام باید در مونیخ به مصاف تیم آماده یواخیم لوو بروند؛ این تیم هم در صورت پیروزی می تواند به مرحله حذفی راه پیدا کند. ترکیب احتمالی آلمان و مجارستان

  غایبان تیم های آلمان و مجارستان با اعلام یواخیم لوو، هوملس، گوندوعان، گنابری و گوزنس مشکلی برای بازی ندارند. کلوسترمان در تمرین امروز حضور نداشت؛ وضعیت مولر فردا مشخص می شود. برای مجارها نیز آدام ژالای بدون مشکل می تواند به میدان برود. 

  رویارویی های آلمان و مجارستان

  جدول گروه F 

  پیش بینی هواسکورد

آلمان ۲-۰ مجارستان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلمان و مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر

یگان‌های مختلف ارتش مستقر در مرکز استان کردستان بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم رژه ارتش امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در مرکز استان کردستان انجام و گوشه‌هایی از قدرت و صلابت ارتش به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش اقتدار ارتش در کردستان
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد